úterý 16. září 2014

... baletní ...


Betynka se dočkala a pomaličkými krůčky vtančila do hodin
baletu.
Dokonce už přestala říkat baletnice, což mi trochu schází:o)




Balet je tanec zrozený
z lidské duše.
(Alexandr Puškin)

Kde není srdce,
není umění.
(Anna Pavlova)


tanečnice Betynka

12 komentářů:

  1. To znam,take mam doma dve baletnice:)u nas stale oblibene slovo..a mate krasny blog,budu se rada vracet!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,

    krásné fotky.. Z naší baletnice se zřejmě brzy stane karatistka... Trošku mě to mrzí, ale hlavně, že se hýbe:) Krásné dny přeji! Renata Náhlíková

    OdpovědětVymazat
  3. Jééééééééééééé.... Mončo, já miluju balet a tanec... sama jsem se tanci věnovala jako holka 11let a teď chodí do tanenčího oboru v umělecké škole moje holky, obě to baví a já jsme šťastná. Ráda bych někdy vzala holky do Prahy na "opravdový balet"... jedno z mých neskormých přání ;-)
    Tak ať se tam Betynce líbí :-)))))) Venda

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, ať se Betynce baletění líbí a nebolí ji palce z tance:o) Inka..krásné fotky..

    OdpovědětVymazat
  5. Moni,
    to jsi jistě moc pyšná, viď. Moje mladší dcerka říká, že tanečnice a baletky mají nejkrásnější postavy. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, Betynce to moc sluší, je nádherná "baletnice" .... jako malá jsem taky toužila být baletkou .....jenže jsem moc rychle rostla a tak jsem hrála basket .... neměl sice tak slušivé oblečky, ale moc mě bavil .... držím palečky, ať to Betynku dlouho baví ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, doufám, že jsem to nepopletla, ale všechno nej, nej, nej k zítřejším narozeninám .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc děkuju♥
      Pamatováka máš dobrého:o)
      pa, M

      Vymazat
  8. Z Betynky bude brzy nádherná tanečnice... Ta moje baleťucha hodně vyrostla, je samá ruka, samá noha, místo tlapek ploutvičky, takže pomalu přechází od baletu k folklornímu souboru... Holt vykrúcat se bude pořád:-) Tak ať to Betynku hodně dlouho baví.

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím, 7.9. jste psala o festivalu. Prosím, co to bylo za akci, dle Vašich fotek parádní. Děkuji Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo, byl to Kefír festival s Kašpárkem v rohlíku v Třebovli, letos byl první ročník, loni nultý:o)
      Příští rok opět v Třebovli, sliboval Kašpárek na konci.
      M

      Vymazat
  10. Moni... úžasná baletka, kráásna, držíme jej palce. Je to parádny "šport" pre dievčatá, naša dcérka chodí na tanec do ZUŠ, tiež z nej bude o rok baletnica....
    Anna

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥