úterý 23. září 2014

... belgické vafle z Bruselu ...


Na stránkách Kitchenette jsem našla nejúžasnější vafle, které jsem kdy jedla. 
Pravé belgické, křupavé. Jen se po nich zaprášilo.
Podávali jsme je né s čokoládou jako v Bruselu, ale s borůvkami, smetanou a zakysanou smetanou.

Belgické křupavé vafle:

650 ml vlažného mléka
500g hladké mouky
1 lžíce třinového cukru
15g droždí
1 lžička soli
1 lžička vanilkového extraktu
250g rozpuštěného másla
3 bílky

Ve vlažném mléce rozpusťte droždí a cukr.
Přidejte vanilkový extrakt,sůl, mouku a nechte 20-30 minut kynout.
Přilijte rozpuštěné máslo pokojové teploty a tuhý sníh z bílků.






Dobrou chuť a ať chutná i vám.

9 komentářů:

  1. Vypadají úžasně. Věřím, že se po nich zaprášilo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Huráááá !!!! Konečně recept na "křupavé" vafle .... já už jich vyzkoušela spoustu, ale žádný nebyl ten pravý, křupavý ....Marki

    OdpovědětVymazat
  3. super, musím vyzkoušet - sháníme recept na křupavé vafle už léta - já pořá vzpomínám na ty, co jsem si kupovala o vysokoškolských studiích na rohu Národní třídy pod obchoďákem. Teď je tam prázdné místo...

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, nejen vafle, ale celý Váš blog vypadají úžasně! Mezi mé ranní rituály patří káva a pročítání nových příspěvků na blozích, Váš je jeden z nejoblíbenějších! Některé Vaše recepty jsou stálicemi naší kuchyně. Ještě se Vás zeptám, opravdu je v těstě celé rozpuštěné máslo? Když jsem četla rozpis surovin myslela jsem, že část se nechá na potírání formy. Na druhou stranu, bez másla by určitě nebyly tak lahodné! Díky Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, opravdu celé máslo:o)
      Krásný den,
      Monča

      Vymazat
  5. Dala bych si hned...ale jsem celiak. Tak budu slintat u fotek :o) Krásné....a krásný den přeji, Štěpka

    OdpovědětVymazat
  6. To nie je fééér. Ach jaj, budem znovu pýtať pod stromček vaflovač asi. :D

    OdpovědětVymazat
  7. úžasné a vynikající, zmizely jak pára nad hrnci....klukům jsme na to dávali tvaroháčky a vaflovač nestačil péci, jak byli děti rychle zpátky s prázdnýma talířama :)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥