neděle 14. září 2014

... hrnčířské trhy aneb sraz blogerů ...


Sobota se vydařila. Nejenže přálo po několika dnech počasí, 
ale atmosféra a milí lidé opět nezklamali.
Osobně jsem se konečně objala a popovídala s Marcelkou Hliněnkou
Podali si ruce a prohodili slůvka se Soňou Malinovou. Potkala jsem i řadu z vás mých čtenářek a Tom se tetelil, protože už není "jen" ten manžel z kopečku, 
ale oslovujete ho jako blogera :o))))
A samozřejmě jsme neodešli s prázdným košíkem.
A to jsem původně šla dokoupit jen k Soně náhradu za rozbité kousky.
A Tobě, moje zlatá Janičko, moc děkuji za vše, však Ty víš nejlíp.
Atmosféru přímo na místě jsem bohužel nedokumentovala,
 tak pro ilustraci loňské fotky....zde.







A večer po běhu jsme hodili nožky na stůl a užili si pyžamovou párty. 
Na stole nechyběly nové kousky a francouzská klobáska z trhů.



Jsem vděčná a vážím si vaši práce, milí keramici.
Díky vám máme tak krásné poklady všude kolem sebe.
Toto je pro mě přepych.... držet v dlani ručně vytočený hrnek od někoho, koho i tak trochu znáte a jen zírám, jak je někdo šikovný.

Tak zase v květnu na viděnou v Berouně!
Krásnou neděli.
Já ji začnu s hrnkem od Soni :o) a potom už napéct housky, koláč, sušenky a moštovat na týden, abychom měli co dobrého do hrnků nalít.

12 komentářů:

  1. Dobré ráno,Moniko!krásné hrníčky jste si dovezli...jsem na keramiku taky ujetá a úplně si dovedu představit,jak vás ty včerejší úlovky hřejí na duši..mějte klidnou neděli.Tereza

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné ráno Moni,
    není nad osobní setkání a Tvé nákupy jsou nádherné,o to víc,že jsou s láskou a rukama dělané..
    Měj báječnou neděli a zdravím Toma blogera:-)
    Bi

    OdpovědětVymazat
  3. Všetko krásne draha Moniko, všetko u teba obdivujem ale...to že si niekto tak oddane váži prácu druhých, si u teba vážim najviac, si človek môjho gusta. Veľmi pozdravujem Vas oboch... a prajem krásne dni a veľa pohody.

    OdpovědětVymazat
  4. Moni to je prima, že jste si to hezky užili. Pro nás je to moc daleko, mohla bych sice příští týden do Kunštátu, ale máme hody, takže tančíme. A pícka na jablíčka je překrásná.
    hezký den Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Moniko....
    ...dnešní příspěvek mě nakonec i dojal....:-) Jsem moc ráda, že jsi si to užila a že jsi také ochotně myslela i na mě.... moc děkuju, ani nevíš jak moc velkou radost mám. Moc bych tam chtěla být také, osobní setkání jsou mnohem krásnější.
    Ulovené kousky jsou nádherné... i ty drobné květinky a tulipánek .... pícka.... no prostě všechno ;-)
    Přeji krásnou pohodovou neděli a kdybys cokoliv potřebovala..chtěla... stačí přání vyslovit a je předem splněno :-)
    Páááá Venda.

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, máš to krásně barevně sladěné - ta vřesová keramika se zelenou vypadá dohromady úžasně... Taky jsem přemýšlela, že se do Berouna vydáme, ale přeci jen to máme trochu z ruky a zbytek rodiny protestoval :-)... nakonec mladší onemocněl, tak se nejelo nikam....
    Tak snad příště...

    OdpovědětVymazat
  7. Moniko,
    také jsem včera s dcérkou po Berouně chodila. Sice jsem se chtěla rozhlížet po známých, ale ty nádherné keramické výrobky mne naprosto uchvátily a já nekoukala nalevo-napravo. Přivezli jsme si pár nových úlovků, dnes nohy bolí, ale snídaně z nového hrnéčku Zuzince moc chutnala. Tož to stálo za to:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý večer,
    ráda čtu Váš blog i když jsem ho objevila teprve nedávno. Keramika je nádherná...tam já bych nemohla jít, protože bych potřebovala všechno:) Zkuste, pokud budete mít čas a chuť, mrknout na www.mitmem.cz. Moje švagrová drátkuje a i kdyby jen jako potěcha pro oko to stojí za to:) Krásný nedělní večer! Renata Náhlíková
    PS: a dneska jsme k hamburgrům podle Vašeho receptu pekli bulky a byly fakt výborný!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, tak jsem se netěšila zbytečně..koupila jsi nádherné kousky a moc krásně nafotila..Vždycky na mě dýchne pohoda, klídek..a ty nohy na stole..:o))..úžasnej relax...mějte se mockrásně ...a popožeň Toma..nějaký nový příspěvek by nebyl:o))))))?

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná keramika...Moniko, mohla bych Vás poprosit o info, odkud je ta krásná zelená miska s poklopem? ( Tedy myslím tím od kterého keramika- moc se mi líbí) a jak jsem koukala, dá se v ní péci chléb :o)) Díky moc. Martina ze severu

    OdpovědětVymazat
  11. Martino, bohužel jsem si nevzala jeho vizitku.
    Věřím, že bude i v květnu, tak udělám reklamu. Pečeme v ní chleba a je úžasný.
    M

    OdpovědětVymazat
  12. Moniko, moc díky, budu ráda- moc se mi líbí- i Vaše červená mísa ( zřejmě stejný keramik). Martina

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥