pátek 26. září 2014

... medaile ...


Dnešní radost.... ta největší pro nás učitelky.
Dostala jsem medaili v podobě naší sovičky. 
Vlastně máme sovičky na všem a všude.
Už jsem od dětí dostala klíčenku se sovičkou, hrneček, naušnice, nespočet sádrových 
a plyšových a papírových soviček. A dnes sovičkové poděkování.
Děkuju, Hermínko. 


Sovička má své čestné místo u nás na ledničce spolu s dalšími poklady.


A takto sovičky trénují s rockovou kapelou na akademii bejbypankovou píseň:o)))


Mějte krásný víkend, odpočiňte si a naberte síly.

7 komentářů:

  1. Milá Mončo, musím se smát..vloni jsem byla taky sovičkovou třídou..sovy byly všude a těch sovičkových dárků, co jsem dostala. Letos jsme žabičkovou třídou..poskočili jsme do druhé a už se mi začínají hromadit žáby:o)..Manžel povídal, že bycho příští rok měli být "zlatíčka" :o))..jaké by byly asi dárky?.o))..jinak tě moc obdivuji..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, a já přemýšlím, že mí noví prvňáčkové by se mohli jmenovat levandule:o))))
      Moc díky a pa, M

      Vymazat
  2. Krásná vyznání Ti děti napsaly a ta kapela musí být skvělá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to mazec, ale už nám jde i choreografie, tak snad si ostudu neutrhneme:o)
      pa, Haní. M

      Vymazat
    2. Moniko, vidím,že u vás stále veselo.Přeji vám,ať se vše vydaří .
      Hezký víkend přeji
      Daška

      Vymazat
  3. Milá Moniko... skláním se s velkým obdivem s jakou láskou, lehkostí a nadšením děláš svoji práci... jsi prostě PANÍ UČITELKA <3 <3 <3 <3
    Krásné podzimní dny plné pohody a radosti... doma i ve škole.... Venda.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥