úterý 30. září 2014

... podzim se vybarvuje ...


Moc vás zdravím.
Pauza netrvala tak dlouho, viďte?
Děkuji za podporu.
Nakonec má náš foťák nové tělo. Kdybychom si tak my mohli občas rychle 
vyměnit naše "součástky":o)


Doufám, že nepřestáváš vidět svět,
i když máš zavřené oči.


Lék na cokoli je
slaná voda,
pot
 a slzy


nebo moře ....


 Cítit strach je v pořádku,
ale není v pořádku žít ve strachu.

Nemusíme dělat velké věci,
ale můžeme dělat malé věci
s velkou láskou.

Matka Tereza


Provdám se za muže,
který ví, jaký piji čaj, kafe a alkohol
.... a ví, kdy který připravit.


Krásný večer,
Monča

10 komentářů:

  1. Ahoj Moni, blahopřeji k brzkému uzdravení fotoaparátu :) a díky za další pěkné citáty...ten poslední se mi líbí moc ;)
    Přeji krásný večer, Renata

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Moni, já přímo citáty zbožňuji jsou to ty nejlepší léky jak zahnat chmury! Děkuji za tak krásné citáty. Vždy, když se tady nějaký citát objeví tetelím se blahem:) Hezký večer, Lucie

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer Moniko,
    píšete moc hezky. Cítím se tu u Vás, jako u maminky :)
    Jen tak dál, zdravím z jižní Moravy, Tereez

    OdpovědětVymazat
  4. Neznáme se, ale cítím, že musím napsat, že váš moc ráda čtu a že zrovna dnes jste mě hoodně potěšila.. Prostě - jen tak... Mějte se krásně, díky za blog. Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, jo, dyne a vresy...to je ted moje laska ...Jak snadno si clovek vytvori paradu v sedivem pocasi, ze jo? :-) A je to taaak fotogenicke ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super citáty, postřehy, podzimní barvy..............prostě super den. Krásnou středu Moni

    OdpovědětVymazat
  7. V únoru jsem dopadla stejně, s tímtéž výsledkem se stejnou rychlostí. Některé věci prostě nelze odkládat. :-D Tělo za tělo. Navíc za lepší tělo. Přeji spokojenost s novým černým spojencem. Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Moni jsem ráda,že foťáčku stačilo jen nové "tělo"
    říkala jsem si, kam budu chodit pro potěchu oka a číst milé povídání
    krásný den Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Moniko, to je dobře, že už foťák funguje. Nádherné podzimní fotky a pravdivé citáty. Přeju hezký den, i když tady je dnes ještě mlha...

    OdpovědětVymazat
  10. Blahopřeji foťáku k novému tělu - hned bych s ním měnila :-)
    A citáty jsem si hned opsala na lístečky do své "citátové krabičky", odkud je pak lovím a píšu pro radost do mailů, přání i domů na ledničku a jiná hojně navštěvovaná místa... Jsem moc ráda, že na kopečku všechno kvete a zlátne...

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥