pátek 12. září 2014

... rozsviťme si pátek ...


Dnes nás čeká opravdu zatažený a propršený den.
Nevadí, alespoň můžeme provětrat svíčky a lucerny, kochat se plamínkem a provonět byty a domy roztodivnými vůněmi.
U nás prší od čtvrtka, tak jsem pálila pro dobrou náladu už včera:o)





Zítra na trzích nás z blogového světa bude opravdu požehnaně.
 Některé pracovně, jiné (jako já) na nejmilejších nákupech z celého roku.
Zabalila jsem malé dárečky, abych nepřišla ke svým známým s prázdnou.

Omlouvám se za absenci nových receptů, ale jelikož sezóna jablek je v plném proudu, točím stále naše stálice z jablek .... linecký koláč a buchtu bez tuku peču 
obden a vše zapíjíme moštem.
 Zkrátka žijeme z toho, co příroda nabízí.


Za věci, které vy berete jako samozřejmost ....
... se jiní modlí.

Prožijte příjemný pátek a odpočinkový víkend.

10 komentářů:

  1. Ahoj, u nás mezi lesy leje včera od 12 hodin..... z lesů stoupá pára, jak v listopadu. Ta poslední věta, o tom co bereme jako samozřejmost...ta je hodně pravdivá. Přeju dobrou náladu i do deštivého dne. Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Monika, ooo ano zacalo moje obdobie...kedy mozem palit sviecky od rana do vecere :) milujem ten hrejivy pocit :), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, mám úplně stejný postoj. Pochmurné ráno jsem pojala jako příležitost zapálit si svíčky a ve společnosti Joni Mitchell posnídat dortík a kávu. Už jsem si přemluvila i k nějaké akci - vynést odpadky, pustit myčku.... a jedeme do velkoměsta pro zipy, kraječky a jiné důležitosti. Jen holčička se po čtyřech dnech v Jizerkách asi vrátí mokrá a zmrzlá. Snad hlavně i spokojená. Hezké dny všem.

    OdpovědětVymazat
  4. ... čím více v našich životech samozřejmostí, tím méně radostí ...Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsi mi chyběla Mončo,každý den jsem nakukovala a dneska jsem se dočkala.Škoda,že ty trhy máme z ruky.To mě mrzí.pa Klára

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná lucernička, jednou si musím takovou taky pořídit ;). A protože miluji světlo mihotajícího plamínku, tak jsem si jednu svíčku také zapálila a začala tvořit podzimní výzdobu. Hezký večer :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mončo, zítra dobré pořízení,užij si trhy a já už se těším, že se s námi podělíš o úlovky, které objevíš...tvoje mýdla vypadají úžasně..Jsi neskutečně šikovná..Jinak svíčky pálím už týden a užívám si ta malá světýlková sluníčka a jako bonus vdechuji krásné vůně..Mimochodem Yankee Candle zbožňuju ...:o) Inka

    OdpovědětVymazat
  8. Dnešní deštivý den byl jedna velká katastrofa.Díky za vaše stránky chodím sem pro pohlazení na duši a samozřejmě inspiraci.Věrná čtenářka Pavla

    OdpovědětVymazat
  9. Monči, přeji krásné vejletovaní!! ...u nás dneska ráno mlha - jako v pohádce. A vypadá to, že se v Berounu obejdu bez pláštěnky:) hurá:) přeji Ti krásný den! Renata

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, moc krásný!! Taky jsem v týdnu poprvé rozsvítila vůni lesních jahod a děcka chodily- mami, co toje??? A čas šišek se blíží...i čas světýlek..no, marná sláva...snad bude aspoň trochu teplý podzim

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥