sobota 27. září 2014

... vinobraní ...


Na nedaleké vinici proběhlo dnes vinobraní.
Měl dorazil i Karel IV. se svou družinou na vzpomínku toho, že ve 14. století udělil 
obyvatelům právo pěstovat víno a osvobodil je od placení daní na několik let.
Českého krále jsme ale bohužel neviděli. Tedy viděli. Místo v sedle ujížděl ve svém automobilu a honil svého uprchlého koně:o) 
I to se stává a program se naruší nečekanými událostmi. 







A další nečekaná a pro mě tragická událost... 
... než jsem došli na Vraní skálu, kde jsou nádherné výhledy na křivoklátské lesy a pohoří Brd..... umřel mi fotoaparát.
Proto se s vámi na nějaký čas loučím, než necháme Canon opravit či našetříme na nový.
Je mi jako by odešel přítel, ale i to je život.

A tady .... poslední snímek před smrtí. 
Budiž mu křemíkové nebe lehké, jak říká Kryton v Červeném trpaslíku.



Mějte se krásně, užívejte barevného podzimu a snad brzy na viděnou.

14 komentářů:

  1. Mončo, tak teď je smutno zase mně :-( Co já budu bez Vás dělat? :-) Každý den se těším, s nadějí, že třeba budou krásné fotky a čtení a teď nic..žádná naděje, prostě nic nebude..Užívejte krásné babí léto, podzimní dny a snad brzy..alespoň si trochu také odpočinete od světa blogu..KatKa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc díky a také se budu těšit.
      Monča

      Vymazat
  2. Já se tak lekla:-)))) Když je to jen foťák......Moničko, já na tebe tak myslím a jsem hrozná, ale slíbené pošlu, jen prostě nějak nestíhám, ani dojít na poštu. Pěkné dny Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc díky. Vůbec to nespěchá, tak v pohodě♥
      papa, M

      Vymazat
  3. Křemíkové nebe ať napomůže reinkarnaci....
    Moni, krásný den se svou rodinou...

    A neodolám vzpomínce (reakce na krále v autě)
    Kdysi, jako malá žába, jsem šla s taťkou ruku v ruce na horu Říp, po stromech visely cedule KDO CHCE VIDĚT PRAOTCE, MUSÍ CHVÁTAT DO KOPCE....
    My jsme nechvátali, a tak jsme potkali průvod v protisměru...
    Ano, král celkem vizuálně odpovídal, ale na co nikdy nezapomenu, je - jak se říká - co do filmu nepatří - historické fóopáá...vedle koně kráčelo páže
    a) lízalo kulaé lízátko
    b) mělo růžové digitálky:-))))))))))

    Krásné chvilky při víně...já dnes s rodiči jela na burzu do Tchořovic, sice miluji tu atmosféru, ten pelmel pokladů....ale cenově se mi chtělo brečet, i tak jsem si udělala pár obrázky radost.
    Hezkou neděli, Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS. Vraní skála...velmi!!! oblíbená zastávka našich vejšlapů směrem do hospůdky ve Svaté:-))))))))))) Magda

      Vymazat
    2. Ano, Majdí, je tam opravdu božsky a včera ta viditelnost a babí léto, nádhera!
      A hospůdka na Svaté, není co dodat. Lepší kuchyni jsem jen tak nezažila.
      My tam s T. děláme zimní výšlapy po zmrzlých lesních cestách na oběd a zpět.
      papa, M.

      Vymazat
  4. Moni, tvoje krásné fotky mi budou fakt chybět! Tu ztrátu chápu, zvykly jsme si s foťáky žít, viď :o)
    I tak přeji na kopeček pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherně zpracovaná reportáž, jako vždycky. Doufám, že se problém s foťákem brzo vyřeší, a těším se na další tvoje příspěvky. Pavel

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, aspoň něco slovně bez fotek , Vaše hřejivá slova mi budou chybět. Přeji, ať se vše rychle vyřeší a brzy nashle. Daška

    OdpovědětVymazat
  7. Moniko, byla jsem 14 dní na dovolené a už se moc těšila na Váš blog. A teď tahle zpráva...ale pokud nejde o život..
    Tak ať to brzy vyřešíte, mám vaše fotky moc ráda, jste kouzelnice ve výběru záběrů! Jen někdy mi přijde, že jsou fotky moc malé, aby se jich tam vešlo víc. Holt se nikdo nezavděčí všem :))))

    Vaše nadšená příznivkyně Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Mila Moniko, moc rada se sem na Vas krasny blog vracim (vlastne jsem na nej narazila letos v lete uplne nahodou na dovolene ve Skandinavii pri honbe za receptem na pecenou dyni...). S opravou fotoaparatu Canon mame vybornou zkusenost v servisu AWH. Opravy prijimaji v Praze pobliz stanice metra A Jiriho z Podebrad (Vinohradska 100). Servis objevil muj muz a byl nadsen - pres svedsko-anglickou jazykovou barieru bez vetsich problemu dohodl rozsah opravy i cenu. Na odbornost zdejsiho personalu neda dopustit - vysledek opravy je naprosto precizni. Mejte se moc fajn! Jana

    OdpovědětVymazat
  9. To je alespoň život, v přírodě, kolem vína, s koňmi, poslouchat šumění lesů..

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥