čtvrtek 16. října 2014

... děkuji ♥ ...






Moc děkuji dobrým duším za nominaci.
Pokud se vám můj blog líbí a rádi se vracíte, budu ráda za váš hlas.
 Stačí kliknout na "hlasovat ♥" :o)

Děkuji, 
s láskou

20 komentářů:

  1. Gratuluji a posílám hlas. Rozhodně si to zasloužíte. Vždy se těším na každý nový příspěvek.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Pripojuji se ke gratulaci - kdybych mela vic hlasu nez jeden, posilam vsechny...:-) Dekuji za krasny blog, rada se sem k Vam vracim. Jana/Malmö

    OdpovědětVymazat
  3. Super!!! Můj hlas už máš :-)
    Hezký večer!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. posílám taky hlas, chodím sem číst, několikrát sem se inspirovala recepty, ale hlavně to co z Vás Moniko cítím přes obrazovku, mě vždycky uklidní, pohladí po duši..... líbí se mi jak smýšlíte o dětech, máte vkus, váš domeček je tak útulnej..........ještě jednou díky

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě vás ráda podpořím!

    OdpovědětVymazat
  6. Také ráda hlasuji pro můj oblíbený blog !

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Moniko, Váš blog jsem objedvila teprve nedávno, ale můj hlas rozhodně máte. Proč? Protože z Vámi napsaných slov, komentářů, myšlenek i fotek jednoznačně vyplývá, že musíte být skvělá mamka, manželka, kamarádka, hospodyně, učitelka ... proště holka do nepohody.
    Moc zdraví Peťula

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Mončo moc gratuluji a už máš můj hlas poslaný :-) Krásné dny na kopeček KatkaB

    OdpovědětVymazat
  9. Moničko i ode mně máte hlásek, na váš blog chodím moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mončo, zasloužíš si to. Je to tu fajn. Stáňa

    OdpovědětVymazat
  11. Mončo odhlasováno.Tvoje citáty nám visí v dílně,prakticky je to náš každodenní chléb.Děkuji.Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Hlas poslán,gratuluji k nominaci a díky za tak krásný blog....Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Moniko...Tvůj blog je můj nejoblíbenější, takže hlas byl úplnou samozřejmostí a doufám, že vyhraješ :-) I když v mých očích jsi vítězka už teď ;-)
    Dnes jsem s dětmi dělal dýně tou technikou vymývané klovatiny.... vznikla dokonalá dílka, moc děkuju za nápad, letos už druhý obrázek podle Tebe. A jdu upéct Kringel a provonět byt skořicí, ať je ráno na stole nějaká ta dobrůtka ;-)
    Krásný víkend, užívejte rodinné pohody a klidu.... pa Venda.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Moniko
    Posílám hlas.Hezký víkend Marťula

    OdpovědětVymazat
  15. Nebylo o čem přemýšlet, hlas poslán! Gratuluji k nominaci a myslím, že za nějakou dobou se ráda vrátím s gratulací jinou... :o)

    OdpovědětVymazat
  16. Hlas odoslaný a prajem veľa šťastia.

    OdpovědětVymazat
  17. Moni, jsi ve finále blogerky!!!!! Jupíííí!!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den Mončo, úplně náhodou jsem narazila na Váš blog a naprosto mě očaroval :-) máte nádherné bydlení, neuvěřitelně šikovné ruce a skvělé nápady. Hledala jsem na netu návod na výrobu domácího mýdla, díky tomu jsem Vás našla a od té doby tu jsem denně:-) Váš způsob života, vztah k přírodě a ke všemu ,, obyčejnému ˇˇ je mi hodně blízký. Miluji keramiku, Botanicus je pro mě víc než zlatnictví :-) .....někdy si říkám, že asi nejsem normální. Dneska jsem se v práci pochlubila, s výrobou prvního mýdla a že jsem zvědavá na výsledek, tak jsem se setkala s nepochopením........nikdo nechápe tu moji radost z něčeho, tak obyčejného a z toho, že se to podaří.
    Jsem moc ráda, že jsem Vás našla, přeji Vám jen to dobré a ať se Vám vše daří. :-))) Bohuna
    P.S. Hlas poslán :-) a držím pěsti

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥