středa 22. října 2014

Jsme tam :o)



Píši, jsme tam.........
 protože tento blog je i vaším blogem.
 To vy jste mě nominovali do soutěže, o které jsem ani nevěděla :o) 
a svými hlasy posunuli do finále.
Moc si vážím vaši přízně a budu moc ráda, když mě ještě jednou podpopříte.
Bez vás, vašich reakcí a komentářů by totiž tento blog neměl smysl.
Děkuji moc.

Vaše Monča

32 komentářů:

  1. Moni, zrovna ti to píšu :-D Gratuluju a mám radost. Jupíííí!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Vo finále som dala hlas Tvojmu blogu....a vieš prečo? Pre toho úžasného chlapa tam na fotke...držím prsty....jana

    OdpovědětVymazat
  3. Monika, gratulujem z celeho srdca :)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Moniko,i když nikdy nereaguji,navštěvuji Vás pravidelně a jste pro mne velkou inspirací.Dala jsem Vám svůj hlásek a dám znovu,těším se s Vámi a držím palce!Denys

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, gratuluji, jen tak dál :) Taky jsem hlasovala, na Tvůj blog chodím tak často, že začal manžel žárlit :)))) Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Mono,gratuluji,posílám další hlas a snad to vyjde na nejvyšší stupínek na bedně. Daška Havířov

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Moni moc moc gratuluji a znovu posílám hlas do finále. Držím palce ať Ti to vyjde! KatkaB

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, moc blahopřeji, také jsem pro Vás hlasovala :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji poměrně pravidelně blog Váš i Vašeho manžela. Jsou to taková pohlazení po duši, což v této hektické době potřebujeme moc moc moc! Takže díky moc, posílám hlas - a moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ráda Váš blog sleduji, byla radost pro Vás hlasovat. Krásné a pokojné dny celé Vaší rodince:-). Alena

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Moni, přidávám se k ostatním s DÍKY za Váš blog. Taky posílám hlas a přeji hodně štěstí :-) Vali

    OdpovědětVymazat
  12. Blog jsem objevila právě díky blogerce roku a můj hlas máte i v Top 10, opravdu blog, který potěší na duši! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moni i já Ti moc gratuluju :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Moniko, Váš blog jsem objevila teprve nedávno, ale za tu krátkou chvíli jsem ho snad přečetla od začátku až dokonce, vyzkoušela mnohé z receptů a nabrala mnoho inspirace a musím přiznat, že vždycky, když slyším nějakou špatnou zprávu nebo je mi ze všeho dění okolo tak nějak úzko, tak si říkám, že se musím jít podívat, co je nového na kopečku, protože to vždycky potěší a pohladí po duši:) Držím pěsti a přeji krásné podzimní dny plné pohody! Renata Náhlíková
    P.S.: A můj druhý nejoblíbenější blog, kam se pro změnu chodím zasmát, je blog Vašeho manžela:)

    OdpovědětVymazat
  15. Moni, už teď velká gratulace. Vítězství by bylo zcela zasloužené. Věřím v to :-) Lada

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Moniko, gratuluji a upřímně moc vám to přeji. Zasloužíte si to. Po náročném manažerském dni si vždy ráda kliknu k vám (mám odkaz na váš blog na seznamu oblíbených) a je to takové příjemné pohlazení po duši. Už jsem rozdala odkazy mnoha známým a všichni jsou nadšeni. A udělala jsem si také podzimní aranže a anděly strážce..Držím palce! Jitka

    OdpovědětVymazat
  17. Moni, přidávám se ke gratulantům.

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Moni,
    i já jsem ti poslala svůj hlas a držím palce! Přeji ti, ať vyhraješ, a kdyby ne, pro mě jsi stejně jednička. :-)
    Pa, Lucie.
    A měj se!

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den, Moniko,
    píši k Vám poprvé, ale i já Vám dala svůj hlas v TOP 10 Blogerka roku, ačkoliv jsem Vás objevila teprve před 14 dny. Moc mne neoslovují módní blogy, ani blogy o vaření, spíše ty milé rodinné nebo cestovatelské. Dokonce i mé dospělé dcery hodnotí Vaše krásné fotky a já obdivuji Vás sladěný dům, terasu, rodinku, prostě vše...:-) I to, že pracujete ve školství je mi blízké, pracuji zde též, i když z jiné pozice. Přeji Vám jen to nejlepší, ať se Vám daří a stále píšete samé pozitivní zprávy z Vašeho kopečku.
    Eva od Brna

    OdpovědětVymazat
  20. blahopřejuuuuuuuuuuuuuuuu :o) Š.

    OdpovědětVymazat
  21. Moniko, já váš blog miluju - je tam pohoda, fajn rodinka, hezké bydlení, příroda, inspirace všeho druhu..... a ty vaše krásné fotky .... hezky namíchaný blog .... ale nejvíc mě bere váš kraj ! .....
    tak si tam žijte co nejlépe.....držím palce!

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Moni, moc gratuluju, už jsem hlásek poslala, držím palce... Pěkný den. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Moni, moc ti to přeju ... a jdu poslat ten další hlas.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrý den, máte můj a manželův hlas...Váš blog pohladí po duši...držíme palce...Halina

    OdpovědětVymazat
  25. Super, však si to zasloužíš, za všechen ten čas, který tomu věnuješ je to pro tebe odměna:-)). Pa Věra♥

    OdpovědětVymazat
  26. Dobry den, diky tomu hlasovani jsem se na vas blog dostala. Je tu moc milo. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  27. Drahá Moniko,
    komu jinému bych měla dát hlas?
    Momentálně nenechávám pravidelné komentáře, avšak pečlivě čtu.....jsi stále báječná, motivující, inspirující a elektrizující :-) ....Zdravím NA KOPEČEK ....Lucka

    OdpovědětVymazat
  28. :-) z Malmö take posilame hlas... Jana

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Moniko,opět Vám dávám svůj hlas a jak píší ostatní z fanouškovské řady moc je u Vás na blogu hezky.Díky Vám se člověk tak nějak zasní,pookřeje a naladí se pozitivně.Takže držím palce ve finále,hodně pohody a sil v pokračování blogu.A hlavně spokojenou rodinu abyste měla chuť úplně na vše.Lenka z F-M

    OdpovědětVymazat
  30. Moni, držím palečky, ode mě máš hlas jistý !!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥