čtvrtek 30. října 2014

... na naší půdě straší ...


Dnes vítejte opět u nás ve škole na půdě.
Takto jsme si ji strašidelně vyzdobili.
Děti to strašně baví.... a mě tedy také, co bych vám lhala:o)




... a tady malý námět na fantaskní kočky. 
voskovky + anilinky


Mějte krásný den,
Monča a mé školní sovičky.

12 komentářů:

  1. Milá Moničko,kdykoliv kTebe zavítám,je to zážitek!Každý Tvůj přízpěvek mě něčím obohatí ,rozveselí a poučí...i když jsem už postarší vším mě dostaneš:-).Tak jen tak dál ,budu se těšit...Dája

    OdpovědětVymazat
  2. Super, v takové třídě musí být děti spokojené......:-) Klárka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná třída. Pro děti to musí být super. Vypadá moc pohodově a domácky. Žádnej stres:-) A ta dýně se sovičkou je teda moc povedená. Míša

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, nádhera..sovy, kočky, netopýři..ve tvé třídě je prostě krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Na takové půdě by se mi moc líbilo! A moc, moc chválím ten koš, ten se fakt povedl.
    Hezké odpoledne Moni, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, máte nádherně vyzdobenou třídu! Děti musí být nadšené! Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  7. úžasné výtvory. Tam by se mi taky líbilo.

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, máte to moc krásné!!! Ty máš dar vracet dospěláky do vzpomínek:-))
    Znáš tyto stránky?
    http://www.vytvarne-navody.cz/kalendar-4-rocni-doby/
    Hledala jsem nápady s klovatinou a narazila na tyto stránky. Ten kalendář si vyrobím, i kdyby Kuba nechtěl:-))
    Magda
    (ten Tvůj náááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááádherný podzimní koš mě dostal - ta lampa musela být vyráběna pro podzimní koše - určitě v Ikee popletli, že je to obyčejná lampa:-))

    OdpovědětVymazat
  9. nádhera - a koukám že máte taky učebnu výtvarky v podkroví? u nás je na konci budovy, jsou tam přiznané trámy a střešní okna na 3 strany, úžasně inspirující prostředí.

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, nádherné .... prostě jsi bezva paní učitelka.
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ta sůvička, ta je skvěláááá... Hezký den, Štěpka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥