sobota 4. října 2014

... naše pohodová sobota ...



Kluci vařili domácí pivo, degustovali, probrali spoustu důležitých věcí 
a děti zatím vařily lektvary z podzimních květů, krmily kozy jablíčky 
a promáčely nejedny tepláky.





... a protože tatínkové vařili několik hodin, vyrazily jsme na dámskou jízdu .
Na procházce holky trhaly šípky na čaj, který v zimě zahřeje ...



... pozdravily a pohladily koně ...




... prodíraly se bodláčím a zpívaly ...


... natrhaly orobince u rybníka ...


... a hrály si na Ježíška :o)



Mějte krásný večer a užívejte si sobotu tam u vás doma.
Monča

11 komentářů:

  1. To zas bylo veselo:_) No, musím říct, že pivečko a gulášek s domácím chlebíkem bych si teda dala líbit:-) A šípkový čaj v zimě:-)

    OdpovědětVymazat
  2. A jak dopadlo to pivo, povedlo se?

    OdpovědětVymazat
  3. To slyším poprvé, že někdo vaří doma pivo. Ale je vidět, že si to užívají a vaše dámská jízda byla také super. Moc hezký kraj. Pěkný víkend. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kozy jsou nádherné :-))) vzpomněla jsem si na dobu,kdy jsme ji měli doma my - díky.
    Mužům to sluší také, jak jinak :-))) a děti,příroda, fotky NÁDHERNÉ!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Když rodina spolu tráví sobotu takhle bječně jako vy, nemůže už být na světě ničeho lepšího, mám pocit :). Článek zase chytl za srdce, holčičky jsou roztomilé a koně, ač je moc nemusím, také. Paráda.

    OdpovědětVymazat
  6. Moni moc Ti děkuji za Tvoje příspěvky..opravdu moc mě vždycky inspirují a potěší..je to nádhera..děkuji a hodně lásky a krásných dní přeji..Bi

    OdpovědětVymazat
  7. ... ach ta krajina ............... a taky se mi líbí ta kozenka na začátku .... ten křížek mě bere vždycky - krásné místo..
    Užívejte si hezky podzim!

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, zrovna minulý týden jsem hledala tvůj starý příspěvek o tom jak děláš šípkový čaj a nemůžu ho nikde nejít... neměla bys přímý prolink? Moc děkuji a zdravím Lucka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, šípky dlouho při teplotách do 50% sušit, dokud nejsou jako kámen.
      Velikou hrst šípků hodím do hrnce se 4 litry vody a povařím 2 minuty, potom nechám louhovat alespoň 24h. Když čaj dopijeme, tu samou dávku šípků znovu zaliji převařenou vodou a z jedné hrstky šípků je asi 8 litrů čaje♥
      M

      Vymazat
  9. Moni, nádhernou sobotu jste si užili. já šípkový čaj vařím tak, že je večer namočím do vody, studené a ráno jen prohřeju. někde jsem to vyčetla.
    krásný podvečer Majka

    OdpovědětVymazat
  10. Krásně strávený víkend Moni:-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥