pátek 24. října 2014

... nejkrásnější šperk ...


Nejkrásnější šperk,
který můžeš mít kolem krku,
jsou ruce tvých dětí.

Přeji  krásný víkend, dětem odpočinkové prázdniny
a vám všem, abyste si vždy mohli nasadit tento nejkrásnější náhrdelník na světě.



15 komentářů:

  1. Moni, to je krásný.
    Pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Mončo moc krásně a pravdivě řečeno :-) Přeji pěkný víkend na kopeček KatkaB

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný den Moni,
    jak pravdivé a krásné.
    Hezký víkend i tvé rodince VeronikA

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, tak s tím souhlasím, jen ruce mých velkých dospělých synů nahrazují malé ručičky mých vnoučátek, mých zlatíček největších a jsem šťastná, že mohu ten krásný pocit opět prožívat... Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Mončo, moc hezky řečeno. :-) Já mám dětičky dospělé a ty se již nechtějí mazlit a vnoučátka zatím nemám. Ale mám velkou radost a vážím si toho, když mě ve družině obejmou "cizí" děti. Pak si říkám, že to asi nedělám tak špatně... :-) Přeji pohodové dny. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moniko, já mám překrásný šperk....chlapecký model, stáří 11 let....a sluší mi :-) zdravím NA KOPEČEK
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  7. Moniko, krásný citát! Pěkný víkend i Vám!

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, přesně to miluju, jak začnou svými malými "svalíky" v pažičkách objímat!!! Máme doma čtyři takové šperky a většinou se musí nosit najednou :)
    Marie B.

    OdpovědětVymazat
  9. Moni tenhle citát já mám také moc ráda...i když moje dítka mě už odrostla a na krku mě už nevisí-tak mě to ted vynahrazují mé dvě malé vnučky..ty mám na krku dost často ♥Měj moc hezký víkend...Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Monika, nemám slov a úplne súhlasím. Síce mávam okolo krku už taký 25-ročný šperk, ale na kráse mu to vôbec neuberá. Pekný víkend. Andrea

    OdpovědětVymazat
  11. Máš pravdu. Počkej ale, až se do tebe pověsí a budou mít třeba 180cm:-))To si vždycky připadám, jak ta teta ...malá...:-))). Moni, pěkný víkend Věra

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Moni i já se moc ráda takhle zdobím, jedny "korálky" už odrostly a motají se kolem jiného krku, bohužel. A tak jsme si po 15 letech pořídili ještě druhé. A zatím jupí drží často a rády. Přeji vám pohodové prázdniny na kopeček. Pavla

    OdpovědětVymazat
  13. Svatá pravda Moni ....
    Krásné prázdniny i vám ... Věra

    OdpovědětVymazat
  14. Moni, to je nádherná věta, dojemná.
    Můj syn je objímací, až moc, až se jeho babička diví a napomíná ho.
    Jenže u nich se nikdy city najevo nedávaly, ani mezi rodiči a podědil to i jejich syn.
    Já jsem pyšná a doufám, že se tak hezky bude Kuba chovat i ke své nevěstě...

    Moni, hlas posílám moc ráda. Pro Tvou osobnost, pro Tvé nápady, milou společnost...
    Přeju dobré ráno (nemůžu usnout) a krásný prodloužený víkend.
    Magda

    OdpovědětVymazat
  15. Moni, nádherný citát, fotky i příspěvek !!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥