sobota 4. října 2014

... podzim ...


...se ujal vlády.
A je to vidět na každém kroku.










Tak takovýto poklad v podobě fotek jsem dostala po ránu,
 kdy jsem Toma poslala na zahradu pro jablka na koláč.
Mějte krásný víkend. 
My se dnes chystáme s kamarádem vařit domácí pivo, tak bude veselo.

11 komentářů:

  1. ... opravdu poklad ... neskutečná nádhera...

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, nádherné fotografie...podzim už na nás prostě spřádá sítě...pavučiny jsou nádherné dílo...krásné podzimní dny Tobě i celé rodině..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Haa,ha...pěkné...a donesl i ty jablíčka?Já se dnes s holčičkama, kromě fandění basketu,chystám na šípky do vázy a a nějaké listy. To samé potřebuju i do školy pro děti, v hlavě jsem už přepla na podzimní náladu a nápady se jen hrnou....☆★☆★☆★...tak podařené pivo★☆★☆★...Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  4. Orosené pavučiny po ránu v zahradě nebo i podel polních cest jsou fantastickým dílem přírody, zachytili jste to krásně :).

    OdpovědětVymazat
  5. Panečku, to je nádhera! Copak to máte za foťák? :-) Silvie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Canon EOS 600D + 50mm 1.8 objektiv :o)

      Vymazat
  6. úžasné fotky! nejvíc se mi líbí ta první, třetí a čtvrtá ;)

    OdpovědětVymazat
  7. krásná podzimní fota :¨-)

    OdpovědětVymazat
  8. Neuvěřitelné....nádherné fotky, úžasný podzim.....

    OdpovědětVymazat
  9. krásný blog, fotky, atmosféra... :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥