středa 29. října 2014

... podzimní koš ...


Už rok máme v komoře schovanou dekorativní lampu z Ikea.
Nějak se mi její chromový, moderní vzhled nehodil do našeho interiéru.
Ale dnes mě napadlo, jak jí vrátit zpět do hry.
Stačil vyšší koš, dýně, suché větvičky, listí z ipomey a svídy a podzimní dekorace je na světě.





Mějte se prima a využijte šero a pochmurno k rozsvícení čehokoli, 
však se blíží svátek světel ...

19 komentářů:

  1. Moni, to se ti ale krásně povedlo. Jako by tam byla odjakživa a jakoby byla vyrobená právě k vám.
    hezký večer Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Posezení u vašeho rozsvíceného koše s vaším ořechovým likérem ve skleničce, - to musí být, milá Moničko, úžasná chvíle.
    Jiřina
    ( trvalkadahlia.blog.cz )

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera...tohle je na podzimu fakt krásné...svíčky, pošmourno,listy,teplo domova a lidi, které milujem = nádhera :-))) Moc krásné fotky..jako vždy :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Vy tam na kopečku vůbec hýřite dobrými nápady :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasně úžasný nápad! To by v IKEA koukali, jak kreativně se dá použít taková prapodivná lampa. A já si zapisuju do seznamu, bez čeho nemůžeme na domečku (jakmile bude hotový) žít. Každý den se teším na nový post a nikdy nezklamete! Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Světýlka já můžu v jakémkoli množstvi :-) Moc hezké!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, nádherný interiér a koš se světýlky je už jen ta pomyslná třešinka na dortu..Krása..všechny minulé příspěvky, opět úžasné, náramky, s kterými člověk najde cestu tam i zase zpátky, uzlíky a krása všude kolem..je vidět samé štěstí a to TI MOC A ZE SRDCE PŘEJI..krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, super nápad !!!!! Vypadá to úžasně !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem ráda, když najdu staré odložené věci nějaké využití. Tohle je fakt super nápad. Stáňa

    OdpovědětVymazat
  10. Panečku, to teplo domova co jde z fotek... je něco tak nádherného!

    OdpovědětVymazat
  11. Jejde, taky se mi to moc libi! Nekdy staci v podstate jednoduchy napad a krasna dekorace je na svete! Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  12. Taky miluji světýlka, mám doma něco podobného. Dýchá z toho teplo domova, máte to úžasné, těším se na další nápady. Moni, mám prosbu ,nejde mi odeslat vzkaz přes formulář, můžete mě prosím kontaktovat na email siskulin@seznam.cz ? Děkuji Daška Havířov

    OdpovědětVymazat
  13. Wau..........to je nádhera......dlouho sem se kochala.....a kochala.....a kochala :-D.
    Krásný večer Vám všem v domečku přeji.
    Hanka V.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná atmosféra u vás doma vládne :) hezký víkend Barča

    OdpovědětVymazat
  15. Moniko, jste kouzelnice. Celý Váš blog je kouzelný svět. Každý Váš recept, bydlení, citát....nádherná inspirace, pohlazení oka i duše. Krásné podzimní dny i ty další přeji. :o)
    Zuzka D.

    OdpovědětVymazat
  16. Máte nádherný blog s dovolením se ráda budu vracet :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den Moniko!
    Chtěla bych Vám moc pochválit Váš krásný blog! :-)
    A chtěla jsem Vás poprosit, zda nemáte nápad, kde by se dal sehnat svítící závěsný věnec, takový jaký visí u Vás v obýváku. :-)

    Přeji krásný den, podzim a tak vůbec,..

    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, děkuji♥
      S věncem je potíž, už před 3 lety ho kamarádka sehnala jen v Ikea ve Varšavě. už zřejmě skončil.
      A to stával 1000Kč a já měla to štěstí, že po Vánocích byl za 200Kč. Ale mám ho už asi 5 let.
      Monča

      Vymazat
  18. Moni, děkuji Vám z odpověď! :-)
    Asi tedy zkusím nějaký podobný vytvořit... :-D

    Dobrou noc!
    Zuza

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥