úterý 28. října 2014

... uzlíková ...


Tom netrpělivě čekal balíček od PPL.
Včera konečně dorazil.... to bylo radosti.
Balíček skrýval několik metrů padákových šňůr.
A co s nimi náš tatínek bude dělat?
To jsem vám zdokumentovala.
Musím uznat ... motat umí pěkně. Odkrývám další tvořivou stránku svého muže :o)

Jako první uvázal náramek, který bude dárkem, 
ale pro koho z jistých důvodů psát nemohu:o)






... a motali a uzlíkovali všichni, kdo měli ruce ....




Betynce se dokonce podařilo umotat svatozář pro anděla.


Věřím, že jste využili dnešního nádherného objednaného počasí
a užili jste si krásný den s rodinou.
.... a můj uzlíkový tým.

9 komentářů:

  1. Taky jeden takový náramek máme...je fajn, že v nouzi může pomoci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera spolupráce celé rodiny :-) Dobrou .... Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, to je krásne..tak ten by sa mi hodil pre môjho muža..krásne, ste šikovníci, zdravím všetkých, Maca.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré ráno, Moni,

    když se tak koukám na ten kompas, hned mne napadá otázka: "Chodíte ještě pořád s dětmi za keškami?" Velice by mne potěšil příspěvěk, kde byste nám doporučila nějaký "vymazlený" geocachingový výlet :) Děkuji.

    Přeji mnoho zdaru a pokud máte dnes poslední den prázdninového volna jako já, tak vám všem přeji, ať se vám vydaří...:)

    H-ana-H

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Moni, krásné fotečky spokojené rodinky. ;-) Padákové šňůry neznám, já teď motám shamala náramky z pvoskované šňůrky. Jestli nejsem moc troufalá, zajímalo by mě, jak se tento náramek motá a hlavně jak jjste vyřešili zapínání? Moc děkuji, přeji pěkný den. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den Moniko, mohla by jste prozradit, kde se dá takový náramek koupit? Nějakou webovou stránku? Díky a ať se Vám i Vaší rodině daří!! Kamila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Kamilo, obchodů, kde se dají sehnat, je hodně, zkuste do googlu zadat "paracord obchod" a najdete hned několik obchodů, kde se dá sehnat buďto potřebný materiál, nebo hotové náramky, které ale samozřejmě vyjdou mnohem dráž, než když byste si náramek sama uvázala.

      Vymazat
    2. Díky moc za odpověď!! Mějte se skvěle! :) Kamila

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥