úterý 11. listopadu 2014

... pracovna ...




Nebo-li naše 3 v 1 
... pracovna, kancelář a má rukodělná dílna. 

A myslím, že nezůstane jen u tohoto využití.
 Už nyní tady Terezka píše své úkoly, motá roztodivné tvary ze všech provázků, šije a kreslí.
 Bety neustále něco lepí a vystříhává ... no, zkrátka jablko nepadá daleko od stromu.
Vítejte v naší ještě né úplně zabydlené pracovně. 
Mořidlo ještě voní celým domem.


Hodiny jsou natřené Eternalem (černá akrylová matná barva)
 a křídou napsané číslice.
Hodiny byly před natřením opravdu fajnové :o)
Nějaké lahve s vínem a sklenky .... vrchol nevkusu, 
ale škoda je vyhodit, když motůrek fungoval.




Tento organizér celé rodiny už vytvářím třetím rokem a vystačím si bez diáře.
Stačilo navrtat vnitřek obyčejného šanonu na zeď, A3 čtvrtky perforovat děrovačkou, pravítkem rozdělit políčka a kalendář je na světě.

A židlička Ikea, natřená opět Eternalem a voskovkou od holek pokreslená.


Stěhováním jsem přišla o své krásné poličky na hrnky,
 alespoň jedena se vlezla mezi ledničku a linku.
Holt padají i oběti.
Nikdy jsem nechtěla velký dům, ale teď bych ho alespoň o metr zvětšila:o))))


Naše lednice je už notoricky známá, tak snad jen pro nově příchozí.
Také je natřena Eternalem. 
Původně byla chromová a poškrábaná od magnetů.
Na nátěr to chce molitanový váleček a minimálně čtyři vrstvy barvy.
Není to tabulová barva.
 Eternal je mnohem levnější (cca 169,- Kč) a efekt má stejný.
Holky mi na ni kreslí už rok a půl a nikde se neloupe:o)





Mějte se krásně.  pa pa

24 komentářů:

  1. Výborné prevedenie pracovne. Všetko krásne zapadlo a vyzerá to aj pocitovo byť príjemné miestečko. Čo ma ale najviac dostalo je ten organizér. Tak to je super nápad a naviac vyzerá dobre. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, krásně jste to vymysleli. Také mě dostal kalendář / organizér. Nutně potřebujeme také... Už jsem si koupila rodinný kalendář na příští rok, ale nevypadá tak pěkně jako tvůj. To fakt všechny stránky vyrábíš ručně? Já myslela, že to je vytištěné.... Nepřestáváš mě udivovat :-D Jsi skvělá!!!
    Papá
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc díky.
      Ano, každou stránku ručně :o)
      papa, M

      Vymazat
  3. Ty jo tak nevím, co se mi líbí víc! Super je komoda a ty skříňky na sobě s popisky - tam se vejde krámů na tvoření! Pak se mi moc líbí hodiny! Dlouho sháním nějaké, které se mi budou líbit a přitom nebudou stát majlant! Ty jsou taky dělané doma? No a organizér - na ten jsem koukala a nevěřila vlastním očím, studovala fotku jestli je to opravdu to co myslím a je :D Fakt dobrá vychytávka!! Jo a stolička s natřeným vrškem - taky super ;)
    http://kamenurazu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní,
      ty hodiny jsme dostali. byly šílené. made in China a na obrazu "překrásné" lahve s vínem, kýč jak hora.
      Vzala jsem Eternal ( černá barva), natřela a křídou napsala číslice :o)
      takže stačí hodiny za 90Kč u Vietnamců :o)))
      Tvoření zdar, Monča

      Vymazat
    2. Děkuju za tip! Už vím co dalšího si připsat na svůj předlouhý list tvoření ;)

      Vymazat
  4. Máte skvělé nápady a moc krásně vše využité do posledního cm....skvěléééééééééééééééé

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, krásné nápady, jsem na nemocenské a moc se nudím, jdu vytvořit Tvůj kalendář a hned 2x, jednou pro dceru a jednou pro snachu. Další výborný dárek bude na svetě. Díky za typ.
    Ještě nás nedočkavé nech nahlédnout do nové jídelny. Hezký večer. Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdení, to je super, tak ať se zdaří a dárky se líbí.
      pa, M

      Vymazat
  6. Moni jste šikovná bytost s velkým nadáním! Krásné moc:)) Výborné nápady. Prima večer:)) L.

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, jste šikulky, to se bude tvořit,pa Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes večer tam Terezka ušila maňáska anděla, jsem v šoku. Fakt se jí povedl.
      Krásný večer, Dášo.
      pa, M

      Vymazat
  8. Moni, super. Pro stolování určitě lepší místo v obýváku, koukala jsem, že jste stejně střídali, někdy byl stůl v obýváku, někdy v jídelně. Teď máte krásnou pracovní dílnu - zašívárnu a věřím, že i holky chtějí být raději při práci a tvoření s vámi dole, vždyť to tak vždy bývalo, rodina ve velké světnici a pak měli k sobě blíž... A přišla jsi na to, co já říkám už dlouho, že luxus není zařízení, ale PROSTOR, vím o čem mluvím, mám už dvě vnoučátka a kdybych mohla změnit, tak velkou ústřední místnost, pořádný dlouhý stůl a pokojíčky můžou být klidně malé.
    Máte to moc hezké. Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, stále pendloval za světlem, ten kout je bez okna a temný a moc nevybízel k posezení. Od té doby co je u dveří na terasu sedáváme více pospolu.
      pa, Daní♥

      Vymazat
  9. Máte opravdu nádherný domov, taková příjemný a očividně útulný. Hned bych se nastěhovala :D
    A moc mě zaujala ta tabule s nápisem: Nejsem divná, jsem originál. Asi to začnu používat :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné mě se líbí moc ten kalendář je to moc prima vychytávka, rozhodně lepší než lístečkový systém na lednici.Ať se daří :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný koutek, no vlastně nejen ten... Hezké dny, Štěpka

    OdpovědětVymazat
  12. Týýýjo krásný pracovní koutek. Všechno je do detailu sladěné a tvořit se tam bude jedná báseň. Nádhera!!! Míša.

    OdpovědětVymazat
  13. Máte to doma moc krásné a ten nápad s kalendářem je super, zkusím spáchat něco podobného. Krásný den přeju z Valašska :-) Jája

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím Vás, dnes jsem objevila blog Vašeho muže. Vy jste povedená dvojka. Krásně si užíváte život, děti, přátelé a ještě děláte radost druhým. Ocenění v soutěži blog. roku si zasloužíte. Evča

    OdpovědětVymazat
  15. Chápu dobře, že máte svůj koutek v kuchyni? To je geniální nápad!!! To jednou musím mít. :)

    Děkuji za inspiraci. Krásné!

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥