sobota 15. listopadu 2014

Adventní kalendář ...



Čas letí a za 14 dní budou děti otvírat adventní kalendáře.
Ty úžasné věcičky, které zpříjemní čekání na Ježíška.
Nebyla bych to já, abych neměla už hotovo. alespoň můžu inspirovat ještě před:o)

Na letošní adventní kalendář jsem využila:
pytlíky, staré odstřižky látek, mašle, provázky, razítko....
 ...... a staré vidle :o)
Nemám pytlíky na každý den. Jen asi 9 sáčků pro každou.



Letos neukrývají pytlíky žádné dobroty, ale samé praktické věci:
... diářky, zápisníčky, lepítka, knoflíky a tak podobně .... kdo máte holčičky, rozumíte mi:o)






Jeden obr dárek ještě na vidlích přibude, až dorazí, nafotím, jak jedna z vás má zlaté ruce.

Mějte se krásně. Užijte si rodinu, výlety, tvoření ... 
zkrátka buďme rádi, že jsme a můžeme být spolu.

13 komentářů:

  1. Moni nádherné :)
    I já už hledám inspiraci na adventní kalendář pro 3-letého synka.Nemám ráda ty klasické čokoládové,protože ten obsah by neměl nosit název ČOKOLÁDA!!!
    Chtěla bych nakoupit také nějaké drobnosti,ale pro kluky je to složitější :) ale něco snad objevím.
    V kolipak jsi dnes vstávala ,že už je příspěvek na tvém blogu ??? :)
    Přeju krásný prodloužený víkend,já se chystám na výrobu mýdel tak snad se zadaří.A dnes u nás pořádají zdobení perníčků s dětma a také už začínají Vánoční trhy na zámku KUKS.Tak si to budeme užívat.
    Peťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Péťo.
      A neboj, fotila jsem včera:o) Ráno už jen upravuji fotografie a koláže.
      A´t se mýdla povedou.
      Hezký víkend,
      Monča

      Vymazat
    2. Peti, co se ti týče nečokoládového advenťáku, ten od JOJO, je rozhodně lepší :) ale samozřejmě vyrobený to je ještě větší luxus :)

      Vymazat
  2. Taky jsem se chtělam zeptat na to vstávání...ale ranní ptáče dál doskáče,že?♡♥♡♥♡♥ Krásný kalendář to máš, já dělala podobný loni dětem do školy ...na každÿ den si vylosovaly, kdo si pytlík otevře,musím něco takovýho udělat i holkám domů....a co jsi se to zmínila,že už mas nakoupené dárky?Ty jsi opravdu šikulka.... a nějaká inspirace pro holčičky by nebyla? Pozdravy z Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí,
      jak jsem psala, letos budou Barbie, ale určitě co mohu doporučit Djeco výtvarné a tvořící sady.
      Letos jsem kupovala tady
      http://www.agatinsvet.cz/kreativni-sady-5

      Dárky nakupuji s předstihem, bez masáže reklam a pak si fakt užívám jen advent v klidu s pečením, vycházkami a dobrotami pro návštěvy:o)

      Ranní ptáče zůstává ranním ptáčetem, ale raději nebudu říkat v kolik jsem vzhůru, abyste mě neukamenovaly:o) Mě to ale spíš štve, rychle mi pak mizí energie.
      papa a dobrou ruku s výběre dárků.
      Monča

      Vymazat
  3. Moniko,nadherny blog plny skvelych napadu a inspirace!!Jsem rada,ze taky nekdo uz mana Vanoce nachystano.Ja balim dnes vecer,protoze deti nebudou doma,poradne si to vsechno v klidu uziju.At se dari a uz ted netrpelive vyhlizim dalsi prispevek.At se dari!!!!Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak sáčky a vidle, to by mě v životě nenapadlo,super,mám se co učit,kde na to chodíš?Krásné volné dny.Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, krásné, krásné! Tady už občas dochází slova :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den Mončo,

    jste šikovná a máte originální nápady. Váš blog se mi moc líbí.Posílala jsem Vám hlas.
    Chodím si sem pro inspirace :) Mějte se krásně a děkuji! Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Mončo, Vy jste prostě úžasná :-) . Takových nápadů a ta energie, která z Vašeho blogu vychází.....moc díky za to, jste pro mě velkou inspirací a máte můj neskutečný obdiv :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já měla loni sáčky na ramínku, brzy přibude foto na mém blogu, letos už mám vymyšleno, ale ještě ani zdaleka provedeno - musím hejbnout kostrou!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem ho dala i na blog ;)
      http://kamenurazu.blogspot.cz/2014/11/adventni-kalendar.html?showComment=1416687621339#c5622895103224759086

      Vymazat
  9. Dávám palec nahoru za všechny vidláky a přeji na konci adventu tolik dárků, že budete na ně ty vidle potřebovat. Zařazuji zároveň do naší virtuální sbírky vidláckého dizajnu na pinterestu
    http://cz.pinterest.com/muzeumvidli/vidl%C3%A1ck%C3%BD-dizajn-pitchfork-design/
    Honza Gemela
    správce muzejní podstaty
    Muzea vidlí v Lichnově
    www.muzeumvidli.cz

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥