sobota 29. listopadu 2014

Adventní kalendář ...


... je kompletní.
Právě dorazili ti nejdůležitější pomocníci....
... skřítkové
které pro mě ušila jedna dobrá duše se zlatýma rukama.
Vendy, strašně moc Ti děkuji. Jsou naprosto dokonalí.







Užijte si tvořivé přípravy na první adventní neděli.
Ať vám jde od ruky cokoli, do čeho se pustíte, ať motání věnců či pečení perníčků.
Krásnou sobotu,

12 komentářů:

  1. Vidly? Super! :D
    Škriatkovia sú milí. Budú určite pomáhať.

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko, podivovat se nad tím jak vše zvládáš, to slyšíš asi pořád. Vím, že dnes máte rušný den. Tak ať se vydaří. Mám dotaz a prosbu - ti skřítkové jsou opravdu dokonalí - nemůžeš nám říct kontakt na paní, která je dělá? Nespěchala bych na ně, na takové fešáky bych si počkala.
    Přeju hezký začátek adventu!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, moc krásné!
    Přeji úspěšný jarmark a vůbec krásný adventní víkend. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů, tak ti jsou dokonnalí! Ať se jarmark vydaří a krásný první advent!

    OdpovědětVymazat
  5. nadhera!!!!!opet si vas blog uzivam jako 'zakusek' po snidani.pridavam se taky s prosbou o kontakt na sikovnou pani,co sije ty uzasne skritky!!!jestli je to mozne,diky moc!!!krasny advent!

    OdpovědětVymazat
  6. Moni,tak do téhle skřítků jsem se zamilovala. Budu si muset napsat ježíškovi,a tak bych,jak píší ostatní, pokud by to bylo možné, poprosila o kontakt na úžasnou paní Vendy.Děkuji a úspěšný jarmark.Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky zlatý, kontakt na Vendy jsem chtěla zařadit, ale nejprve jsem se domluvila s autorkou a ta bohužel z důvodu, aby vám nemusela odříkávat, řekla, že si to nepřeje.
      tak Vendy, kdyby náhodou, napiš si reklamu sama:o) Já Ti to říkala, že bude lavina zájemců:o)
      Mějte se krásně a Tobě, Vendy, moc moc díky.
      Monča

      Vymazat
    2. Mončo, mám ráda české Vánoce a našeho Ježíška. Skřítci
      a sobíci ( viděla jsem v jiném příspěvku ) mi do našich tradičních
      českých Vánoc nezapadají :( Jinak se mi Váš blog moc líbí a
      nacházím zde mnoho inspirací :) Hezký den Vám přeji :) Petra

      Vymazat
  7. My mame tiez doma pomocnikov skriatkov :-) Je to mila dekoracia na Vianoce...a krasne ozivia priestor...zlatucki su :-) pekny vikend prajem :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Moniko, děkuji za krásné fotky skřítků, jsem moc ráda, že jsi spokojená a jsem moc zvědavá, co na ně řeknou Tvé holčičky ;-)
    A ostatním moc děkuji za milá slůvka chvály a obdivu, moc mě těší i zájem o mé šití, ale v tuto chvíli bych se ráda věnovala rodině a také sama sobě, z mnoha důvodů jednoduše potřebuju zvolnit. Moc děkuji za pochopení a přeji všem krásný advetní čas... užívejte si ho v poklidu a krásné láskyplné atmosféře, Venda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jste šikovná. V první chvíli jsem si myslela, že je to originál od Maileg http://www.shabby-shop.cz/maileg/1004-skritek-pixy-sidsel-a-silvester-velikost-s-33cm.html.

      Jak psal někdo přede mnou, také nejsem skřítková. Mne nadchly myšky ve skořápkách o pár dní výše.

      Vymazat
  9. Milá Mončo,
    máte to doma kouzelné:) Skřítci jsou super, škoda,že paní Vendy nemůže nabídnout další ...
    Mějte krásný večer,
    Petra

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥