sobota 1. listopadu 2014

... blíží se nový rok ...




Blíží se konec roku a s ním i nákupy nových kalendářů, diářů a plánovačů.
Mám ráda tu tichou chvilku, kdy si otevřu jak starý tak nový diář 
a přepisuji všechna důležitá data,
jejíž oslavy se budou zase opakovat.
Jeden čas jsem si diáře a kalendáře schovávala ... jsou takovými němými
 svědky našeho koloběhu života. A je zajímavé po letech pročítat, co vše se odehrálo.
Já jsem typ, který minulost rychle zapomíná, protože se stále těším a plánuji co BUDE.
Terezka s Bety mi začaly mé sbírky kalendářů rozebírat a dočmárávat a dopisovat a teď
 jim je rovnou dávám a nebo kupuji nové i pro ně.
Naše holky jako většina slečen milují nejrůznější zápisníčníčky, sešítky, diářky, kalendáře .... a pokud jsou ve spojení se samolepkami, je o zábavu postaráno.



Letos nás zaujala tvorba české výtvarnice Andrey Tachezy.
Její obrázky jsou něžné, poetické, pohladí po duši 
a dětem dají prostor pro další fantazii.







Mějte krásný víkend.

13 komentářů:

  1. Krásná zásoba diářků atd.:) Taky se musím po nějakých poohlednout

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, jak jste měla na blogu nafocený kalendář koloběh, nevíte zda bude k sehnání na rok 2015? Díky Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dito, také jej vyhlížím, ale zatím jsem ho nikde neobjevila:o(
      M

      Vymazat
    2. Holky, koloběh na 2015 už je v prodeji tady:
      http://www.fler.cz/zbozi/nekonecny-kalendar-kolobeh-2015-5677045
      KK

      Vymazat
    3. Klárko, super, já věděla, že nějaká dobrá duše bude vědět♥
      Děkuju, Monča

      Vymazat
    4. Není zač ;-) mimochodem, bývaly jsme sousedky - v letech 2005-2006 jsem bydlela přes chodbu. To jsou někdy náhodičky, viď? Ráda sem nakukuju, vždycky mi Tvoje milá slova zvednou náladu..

      Vymazat
    5. Tak to tedy koukám jako blázen!!!
      Moc zdravím:o)))))

      Vymazat
  3. Blíží se nový rok? Nestraš... Ale no jo, tak já se po nějakém kalendáři podívám...

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, díky, díky ....zrovna jdeme na narozeniny kamarádky, která má x dětí a miluje plánovací kalendáře....tak šup,už je objednán.....♡♥♡♥♡♥♡..pa Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  5. A něterým holčinám zůstane obliba sešitků, notýsků atd. i po čtyřicítce, jako třeba mě. Papírnictví se musím občas vyhnout velikým obloukem :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Plánovací kalendáře jsou úžasné. Používali jsme od Patagonie, ale už je bohužel nedělají - velká škoda. Byl plný rad, tipů a receptů. Teď hledám novou variantu. :-) A

    OdpovědětVymazat
  7. Super kalendáře, prosím odkud jste objednávala, taky bych chtěla pořídit :-) díky!

    OdpovědětVymazat
  8. Přehled obchodů. kde kalendáře mají, najdete na http://autorskekalendare.cz/kde-nas-koupite

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥