pátek 7. listopadu 2014

Dnes jsme první ...


.... ve škole.
 A to z prostého důvodu ... ani jsme z ní neodešli :o)
Navštívila nás strašidla z naší školní půdy.
 Zazpívali jsme si, pohráli, zabubnovali, přečetli pohádky, prošli strašidelnou stezku při svíčkách a vůbec jsme si užili školu z druhé stránky .... ono jít po velkých, ztemnělých, studených chodbách je zážitek i pro dospělého, natož pro osmileté školáky.

Když jsme se balili na noc ve škole, připadalo mi podle množství zavazadel, 
že odjíždíme přinejmenším na týden k moři :o)











Ještě vám chci všem moc poděkovat za vaše hlasy, 
které jste mi posílali do soutěže Blogerka roku.
Díky vám jsem se z nominovaných tisíců blogů vyhoupla na nádherné třetí místo.
Patří vám můj velký dík. 
Jsem nesmírně ráda, že se rádi vracíte k nám Na  Kopeček  a slibuji, že dokud budou chodit inspirace, vždy se tady o nich dozvíte.
Bohužel z finálového večírku v hotelu Boscolo nemám žádné fotky, ale strašidla jsem vám stihla vyblýsknout :o)

Mějte co nejhezčí víkend.
 Já se těším do peřin, jako nikdy. 


47 komentářů:

  1. Moni,
    tak do takové šloly bych také ráda chdila. Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné ráno Mončo, jsem ráda, že budu první která vám poblahopřeje k krásnému třetímu místu.
    Váš blog je úžasně inspirativní, dělala jsem už mnoho z vašich receptů a vaše výrobky, dekorace a životní nadhled....................... není k tomu co dodat :-). Mějte se a přeji jen to nejlepší Jiřina

    OdpovědětVymazat
  3. Užásné, nevěděla jsem ,že jste s Tomem klegové, nebo jen vypomáhal? Katka

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, o tom velikém úspěchu jsem se dozěděla už z FB, tak jsem čekala, že tu bude samostatný post na toto téma... a ty to jen tak skromně zmíníš... :-) Moc gratuluju a přeju, ať tě blogování stále baví a těší a těšíš i nás - čtenáře.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná akce, krásné fotky a blahopřeji k 3. místu ,Pa Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
  6. Monika, srdecne blahozelam k velkemu uspechu a hlasim ze aj na Slovensku zboznujeme vas blog :-) Vase fotky su prekrasne a vdaka nim dokazete z beznych veci urobit vynimocne. Tesim sa, ze mozem nakuknut do vasej domacnosti a tak sa trosku poinspirovat lebo mame velmi podobny vkus. A k tejto vasej skolskej zurke len to, ze WAW. Zakladnu skolu som az tak neoblubovala, ale do takejto by som aj dnes nechala nahovorit :-D Prajem vam nech sa celej rodinke dari a mate vela inspirativnych napadov, o ktore sa s nami podelite. Krasny vikend :-) Lucka

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Mončo moc moc Ti gratuluji ke krásnému třetímu místu a doufám, že sis blogerský večírek užila a poznala se s dalšími dobrými dušemi :-) A noc ve škole vypadá skvěle, myslím, že děti si to náramně užily. Škoda, že tady nemáme taky takovou šikovnou paní učitelku, která se takhle obětavě věnuje svým žákům. Jsi opravdu skvělá! Moc zdravím na kopeček a přeji pěkné podzimní dny, U nás to spíše vypadá na jarní, venku je krásně teplo, jen už 3 večery fouká silný vítr. Zdraví KatkaB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje drahá Káťo.
      Děkuju moc, jsi zlatíčko a kdybyste jeli kdykoli kolem, určitě zajeďte.
      Pozdravuj své chlapy a mějte se krásně,
      Monča

      Vymazat
  8. Milá Moni, moc gratuluji k radosti. Záměrně nepíši k pořadí umístění, neboť ono to v životě není o tom být první, třetí nebo desátý či stý...je to o pocitu. A pokud je krásný tak to je nad všechny soutěže světa... Gratuluji k Tvým pocitům a pocitům všech Tvých čtenářů...S láskou ♥ Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně napsáno Věruško. Lenka M.

      Vymazat
    2. Moje milá Věruško,
      moc Ti děkuju.
      Já vím a také jsem se téměř ničeho soutěžního v životě nezúčastnila, jsem sem byla tak trochu vržena a vy jste si vyhlasovali toto umístění. A moc si vaší podpory vážím, moc♥
      Tobě ale držím moc palce, aby brzy bylo dobře♥♥♥
      Monča

      Vymazat
  9. Na začátek Gratuluji.!!!Moc mě to těší,souhlasím s Carolinou Mia.Přeji optimismus,pohodu rodinnou i pracovní a mnoho radosti s psaním .Hezké dny a večery Lenka z F-M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lení, moc děkuji.
      Dostává se mi takového pohlazení po duši♥
      M

      Vymazat
  10. Moniko, vy jste opravdu skvělá učitelka!!! Úplně bych tam šla hned na noc taky! :-) A moc gratuluji k třetímu místu, za mě jste vítěz ;-) Maya

    OdpovědětVymazat
  11. Moniko, moc moc Vám gratuluju k umístění a v koutku duše závidím Vašim žáčkům, že mají tu čest být Vašimi žáky! Takovou učitelku by určitě chtěl každý, nenapadlo někoho nominovat Vás na Učitele roku?
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, moc děkuji, ale Učitelka roku fakt nejsem. Myslím, že kolikrát musím dětem hodně lézt na nervy, na tento titul se ani z poloviny necítím, opravdu.
      To znám jiné, které by toto ocenění měly získat.
      Krásný víkend,
      Monča

      Vymazat
  12. Milá Moniko,
    gratuluji ke skvělému umístění a hlavně přeji spoustu dalších krásných článků :-)
    Fotografie z večera jsem si prohlédla u Lucie Living :-) Moc Vám to s manželem sluší.
    Krásné podzimní dny přeje Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to se musím k Lucce podívat:o)
      Moc děkujeme, Klárko.
      Monča

      Vymazat
  13. Monika blahoželám ku krásnemu tretiemu miestu, ja by som za Tvoj blog hlasovala aj stokrát. Tvoj blog je fantastický. A detičky, tie sa musia mať v Tvojej triede božsky. Až im závidím. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreajko, děkuji, krásně se to poslouchá♥
      M

      Vymazat
  14. Moni, jak začít, MOC Ti ten úspěch s blogem přeju, zjistila jsem to na jiném blogu a zůstala jsem zírat - doslova!
    Je to jednoduchá rovnice, viď? Blog plný úžasných milých nápadů korunovaný Tebou + lidi, kteří se sem vždy rádi vrací - rovná se úspěch!!!
    A i když Ti to moc slušelo, vám oběma slušelo, mám Tě mnohem radši na fotkách s holkama, sovičkama, hrnečkama....já nějak takové akce nemusím.
    Moni, jsi to Ty v té černé paruce?
    Ještě jednou moc gratuluji k Tvému úspěchu!!!!!!!!!!!!!! Zasloužíš si to právem!
    Hezký víkend, Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdí, moc moc díky.
      Ano, jsem to já:o)))
      A s těmi akcemi jsme na tom podobně, ještě den před Blogerkou jsem nechtěla jet, ale nemohla jsem zklamat hlavně vás, které jsme si daly čas a hlasovaly....moc děkuju.
      To 3. místo je vaše zásluha.
      pa, Monča

      Vymazat
  15. Moc velka gratulace ke krasnemu mistu :-) a jeste musim dodat ze budu doufat az nady cacorka doroste do skolni tasky, ze narazi na tak fajn pančelku ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Moni, strašidelná akce je super a moc Vám blahopřeji ke třetímu místu! Radka

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Monika,
    srdecne blahozelam k tretiemu miestu :-) Je to uzasne! Ako som uz pisala aj u Lucky (Lucieliving), Vase dva blogy sledujem najcastesie a su mi srdcu najblizsie (aj ked som doteraz nekomentovala)...a tento príspevok o spani v skole mi pripomenul casy, ked som aj ja ucila (tiez prvy stupen) a chodili sme s detmi do skoly v prirode :-) Velmi rada na to spominam... tesim sa na dalsie prispevky :-) A aby som nezabudla, uz sme podla Tvojich receptov piekli cokoladovu tortu, svedsky tvarohovy kolac a robili orechovicu :-) Vsetko velmi chutilo, ale tu orechovicu schovavam do Vianoc :-)
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katka, ďakujem veľmi pekně♥
      My se také snažíme ušetřit ji na Vánoce, ale chutná až moc:o)
      Monča

      Vymazat
  18. Zdravím Moniko,
    teda vy jste nezmaři...spaní ve škole muselo být parádní, ale mě by asi takhle dvě akce po sobě odrovnaly úplně! Mějte se moc prima!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, však mě nevidíš, jak se doma ploužím a debordelizaci odsouvám na AŽ se vyspím :o)
      papa, M

      Vymazat
  19. Milá Moniko, fotky jsem viděla u Lucie, moc vám to holky seklo i s těmi vašimi mužskými.
    Školní akce super, pro všechny bezva zážitek.
    Zdravím Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, moc děkujeme, vyřídím své drahé polovičce:o)
      Krásný víkend,
      Monča

      Vymazat
  20. Monika, srdečne blahoželám!!
    Naďa

    OdpovědětVymazat
  21. Mila Moniko, srdecne gratuluji (k Vasemu uspechu v blogerske soutezi i preziti strasidedlne noci :-)... kreativni prispevky na Vasem blogu jsou krasne a pro me vzdy velmi osvezujici! Jana/Malmö

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, děkuji moc.
      Pohodový víkend,
      M

      Vymazat
  22. Milá Moniko,
    gratuluji k 3 místu:)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Moni, noc se sovičkami byla jistě parádní, z fotek to přímo sálá ....zábava a pohoda. Jsi vážně báječná! Ach, jak moc bych si přála takovou paní učitelku pro svého syna.....takže sice se budu opakovat, ale hluboce smekám :-)
    a to je vlastně to, proč jsi se v blogerkách dostala až "na bednu" :-) ....je málo takových.....a já jsem moc ráda, že Tě můžu znát alespoň díky Tvému blogu .....srdečně zdravím NA KOPEČEK Lucie
    p.s. fotky jsem viděla u Lucie Living....a moc Vám to oběma slušelo L.

    OdpovědětVymazat
  24. Luci přijměte na kopeček velikou gratulaci..I já viděla fotky u Lucie a potvrzuji,všichni záříte:o), moc Vám to sluší a já z toho mám upřímnou radost. Fotky ze spaní ve škole jsou také úžasné a je vidět, že jste si to užili..Také spíme ve škole a je to vždycky zážitek:o))..jen ty paruky bych si dneska neměnila:o))..u nás ve škole nás nyní navštívila zvířátka:o)) a to by byl pro ně ráj:o))..Měj se moc krásně...Inka

    OdpovědětVymazat
  25. Moniko moc vám gratuluji k umístění, jste neskutečná studnice inspirací. I já bych přála své prvňačce takovou paní učitelku jako jste vy, bohužel jsem si to včera po rodičáku jen potvrdila. Moje mladší má stejnou třídní učitelku jako moje starší před 15 lety a bohužel pořád stejný .... Pavla

    OdpovědětVymazat
  26. Váš blog jsem objevila teprvě před pár dny, ale moc se mi tady líbí!!!
    A řekněte mi, kde je ta škola, ve které učíte. Chci, aby moje malá Esterka chodila taky tam!!! :-D. Vypadá to tam úžasně :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak až přístě budeš pořádat takovou akci, řékni dopředu, balím spacák a jedu....a gratulací posílam plný koš,věřila jsem,že se umístíš..♡♥♡♥♡...tvůj blog je inspirující, vždy pohladí po duši a tak spokojené dětské tvàřičky, ať už vlastní nebo ty ve škole, nikde jinde neuvidíš.....díky za vše..... Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  28. Obrovitánská gratulace, Moniko! Je to velmi krásné umístění! Tleskám, tleskám, tleskám!
    Katka

    OdpovědětVymazat
  29. Moniko, moc gratuluji. Je to zasloužená odměna :-))) a školáčkům závidím, určitě si to moc užili. Andy

    OdpovědětVymazat
  30. Gratuluji a i když nejsou fotky, tak doufám že jste si večer pěkně užili :o)

    OdpovědětVymazat
  31. Taky se přidávám s gratulací !
    I já jsem pro Tebe hlasovala :-)
    Super školní akce, u nás se nic takového nedělá :-(

    OdpovědětVymazat
  32. Mončo, moc gratuluji a fandím. Je vidět, že si života užíváte s radostí a nepotřebujete k tomu žádné designérské kousky . Vaše věrná čtenářka Vlaďka.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥