pondělí 24. listopadu 2014

Lucie Čapková ...


... je pro mě výtvarnicí číslo jedna.
Její obrázky  mě vždy zahřejí u srdíčka. 
A když jsem v létě navštívila roubenky, kde tato krásná dílka tvoří ... 
Vypadá to tam stejně jako na jejích obrázcích.
Zastavil se tam čas a člověk může nostalgicky přičichnout ke starým časům, zvykům a smysluplné činnosti.
Dnes jsem během čekání, než Betynka odbaletí, objevila tyto její oboustranné pohlednice.
Vystřiháte si z nich jmenovky k dárkům.
Geniálně jednoduché a krásné.




Terezka nám tématicky vyzdobila lednici.

 Odpoledne jsem se musela  smát.
Dnes mi napsali z muzea vidlí, že si stahli na své stránky tyto vidle:o)
Začínám být slavná a začíná to u vidlí, alespoň mám kam stoupat :o)
Třeba na přes rok muzeum hrábí ???
:o)



Krásný večer a děkuji za vás.

PS: Místo domácího úkolu Terezka zrovna inspirována Lucií vytváří kozokarty:o)
Kdo máte letošní koloběh, otočte na 17. prosinec a můžete se přidat.
Sice dostane zítra asi poznámku za nevypracovaný úkol, ale bavíme se.
Vymýšlíme kozího Ježíška ...Kozíška,
Kreslíme kozí cukroví, skládáme kozí koledy ...
Vtipné na celé věci je, že v naší vesnici je kozí farma.
Tom šel v sobotu do Coopu a kozy tou dobou utekly z ohrady.
 Přidaly se po cestě k Tomovi a ten vešel do krámu následován 30 kozenkami :o)
Ať žije venkov.





14 komentářů:

  1. Teda Moni, zrovinka jsem listovala koloběhem, Lucie je fakt úžasná, ty její obrázky...
    Nestihla jsem trhy v Kuksu, kde Kuba vloni byl, tak nevím, zda i letos.
    Za rok dle tvé inspirace navštívíme roubenky.
    Terezka má nadání, její andělská trojka má kouzlo, šikulka.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezce vyřídím, děkuju.
      Roubenky v Semilech jsou jednoduše boží♥
      M

      Vymazat
  2. Teda, kam ty se Moni všude dostaneš. Muzeum vidlí...!!! :-)
    A tvůj přístup k nenapsanému úkolu je obdivuhodný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale není, jen sama vím, jak je to nadšení z tvoření silné:o)
      M

      Vymazat
  3. A po hrábích třeba cep:-)
    Ale ty kozokarty mě fakt dostaly, vtipné, hezké, bezvadné:-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Mončo, jestli máš na mysli muzeum vidlí v Lichnově tak tam to dobře znám. Máme chatu kousek odsud, jen přes kopec. Moc vás zdravím na kopeček. Stáňa.

    OdpovědětVymazat
  5. Terezku úplně chápu! Následovat nutkání realizovat momentální nápad na tvoření je mnohem důležitější než splnit povinný domácí úkol :-). (Věřím, že nakonec zvládla obojí)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozdě, ale zvládla:-)
      Nechtěla jsem ji brát tu tvořící vlnu. Mám to stejné, tak chápu. Ale povinnosti jsou také důležité.
      M

      Vymazat
  6. Moni, nádhera! Podívala jsem se na stránku Lucie a moje objednávka stojí 775 Kč:o))..Jinak do muzea vidlí:o)))bych se ráda podívala:o)..budeš pro ně perlou:o)! Krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hned:o)))
      Znám to. Ale té radosti.
      papa, M

      Vymazat
  7. Zdravím Vás Moniko, čas od času uteču od reality a inspirovat se a relaxovat na Váš blog. Velice mě zahřály krásné fotografie Mikuláše s andělem i pekelnou výpravou - snad o to víc, když jsem to já a moji kolegové. Zdravíme ze Strážnice a přejeme ať se daří :-) Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dominiko,
      tak to je mi ctí, že na mě tak skvělý tým kouká.
      Děkuji moc za vaši nádhernou práci.
      Krásné dny, Monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥