středa 19. listopadu 2014

Nenudím se ...




Vánoční školní trh se kvapem blíží.
Kdo jste z blízka, přijďte podpořit školu ve Zdicích.

KDY?
1. adventní neděli 
30. listopadu od 14h 

KDE?
 náměstí ve Zdicích
A my jsme žáci třetí BÉ :o)

Každou volnou chvíli, lepíme, stříháme, šijeme a děti si zvykly, 
že i při čtení sice vnímám, ale motám cokoli je potřeba.
Tady je několik ukázek toho, co si budete moci u nás ve stánku koupit.
A dnes nám do školy přišly pomáhat s jehlou maminky i babičky.
Moc děkuji.











Na trzích bude i občerstvení od maminek.... placky, sladká pečiva, perníčky, svařák, čaj
 a na pódiu vám nákupy zpříjemní pěvecký sbor a školní rocková kapela.

Těším se na vás.

35 komentářů:

  1. Panebože to je nádhera!!! Ti andělíčci jsou mooc krásní. Jsi mooc šikovná. Z čeho děláš těm andělíčkům křídla? Připomíná mi to ruční papír nebo nějaký filc? A ještě jsem se chtěla zeptat, kde prodávají tak nádherná razítka? Ten andělíček je super :)
    P.S. Hnědý papír s proužkem jsem sehnala v Nanu Nana za 20Kč/5m, takže myslím, že pěkná cena :) Tak kdyby někdo sháněl, tak tam určitě zajděte :)
    Míša :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo,
      existuje taková spešl páska se sádrou.
      Ale stačí omotat obinadlem a napatlat sádru.
      Díky, M

      Vymazat
  2. Mončo, ach, to je krásné! Nemít Zdice přes půl republiky, určitě ráda vyrazím. Hned bych nakoupila :-) Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)
      Na dobírku zatím neposíláme:o))))
      pa, M

      Vymazat
  3. Moni, to je nááááádhera. Vůbec jsem netušila, že jste ze Zdic. Já jsem z Hořovic, ale již 14let žiji u Velkého Meziříčí. Škoda, přeškoda, že zrovna nemám cestu, jinak bych určitě dorazila a pokoupila. Krásný,tvořivý týden. Pááá.

    OdpovědětVymazat
  4. Moni moc pěkné, škoda , že to mám tak daleko. Zvířátka jsou otisk palce ? Skvělý nápad na vánoční přání. Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Dášo, otisk palců:o)
      Třeba i na vánoční jmenovky.o)
      papa, M

      Vymazat
  5. Vyzerá na to na krásnu akciu. Keby nás nedelilo 400 km, hneď by som prišla. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je nádhera!!! Ty otisky palců - to je naprosto skvělý nápad!!! Můžu se zeptat, kam chodíte na tak krásné látky pro srdíčka? Já jsem nikdy moc nešila, ale tohle bych ráda zkusila, ale netuším, zda se dá sehnat nějaký menší rozměr látky nebo se musí koupit něco velkého..... Moc díky, Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moní, tyto látky jsou z bývalé TIBY, nevím jak se nyní jmenuje, ale jsou to obyčejné bavlněné látky a vždy beru II. jakost, abychom se finančně nezrujnovali. A paní má i půlmetrové kousky.
      pa. M

      Vymazat
    2. Moji prozradíte kontakt na pani od které kupujete ty látky ve svém II jakosti?
      Děkuji Lenka

      Vymazat
    3. Lení, nemám přesný kontakt, ale je to Havlíčkova ulice, Beroun.
      M

      Vymazat
  7. Moni, to je prostě paráda.... škoda, že to není blíž... opravdu krásné věci.
    měj se krásně, že budete mít úspěch je jasné
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Pane jo, krásná práce, vybrala bych si. (A to rozhodně není na akcích tohoto typu pravidlem. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, to je nádhera! Jste neskutečně šikovná a kreativní! Vaše stránky miluju. Jsou, a věřím že nejen pro mě, belikou inspirací ) Pro Vaše anděly mám slabost! Nedal by se od Vás zakoupit prostřednictvím internetu? Moc děkuju

    OdpovědětVymazat
  10. Že ste šikovná, mi bolo jasné, odkedy chodím na Váš blog ... páči sa mi však, ako žijete nielen pre svoje vlastné deti, ale aj pre tie "školské" ... skratka cítim, že to robíte s láskou a aj nadšením. Nech sa trhy vydaria ... anjeli sú ako od profesionálneho výtvarníka. Oriešky som si vyrobila aj ja, ešte neviem, na čo presne ich použijem, ale pri telke rada robím niečo s rukami, tak vymýšľam, alebo sa inšpirujem na blogoch, či Facebooku. Pekný večer, Monika.
    Silvia

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, nádhera..já jsem taky v jednom kole..ale mám o 4 dny déle..Jarmark je u nás až 4. prosince..Včera jsem vymyslela nový výrobek..sklenice, v ní svíčka a to vše obalené v drátěnce..Nějako dozdobit a nádhera za hubičku:o))..světlo se nádherně odráží..dnes budu fotit:o))..krásné dny a to při tom čtení mi hodně něco připomnělo..já stříhám momentálně soby a jeleny:o))..Inka

    OdpovědětVymazat
  12. Ti andělíčci jsou naprosto úžasní! Aj nápad s těmi ozdobami a novinovým papírem!

    OdpovědětVymazat
  13. Wau,taky si říkám, škoda,že bydlíš tak daleko,andílky bych nakoupila, bo je sbírám a ty srdíčka....♡♥♡♥♡♥♡ ach,ach ach....všechno je to krása.... zdraví Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý večer, chtěla jsem Vás poprosit, jestli byste mohla napsat, z čeho jsou výrobené hlavičky a křídla andělíčků a jak jsou upevňěna na tělo.
    Děkuji za odpověď. Peťa
    PS: Všechny výtvory máte moc pěkné, přeju, ať se akce vydaří.

    OdpovědětVymazat
  15. Právě jsem manželovi naplánovala neděli 30.11. :) Nejen, že má svátek, ale moc ráda se stavím a taky vás ráda osobně poznám. Moc se těšíme (opravdu oba :D)

    Daniela z Levína

    OdpovědětVymazat
  16. Moni, to vypadá, že ten vánoční trh zásobuje jen Tvoje třída, ne? Nebo jsou i ostatní paní učitelky a dětičky tak pilné???
    Jinak taky lituju, že to mám dost z ruky - do příště promyslete s dětmi to zasílání na dobírku ;-)
    Pěkný večer, též od Velkého Meziříčí (tedy přímo z Mezu), jak píše Lucie výše :-)
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezké.Už nějaký čas se rozplývám při čtení vašich stránkánek a vždycky si říkám v jaké škole mají děti to štěstí mít tak prima paní učitelku.
    Zdraví pravidelná čtenářka ze Slavík Pavla.Rádi se přijedeme podívat:-)


    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné věcičky....úžasné...:-) Tak ať se daří na trhu.

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý deň Moniko,
    chcela by som vás poprosiť o dovolenie "použiť" dve vaše fotografie - stromček z drevených paličiek a prstom namaľované soby - chcela by som ich preposlať skupine mám, ktorá v našej škole pripravuje tvorivé vianočné popoludnie pre deti ako ukážku/inšpiráciu, čo by sme mohli s deťmi robiť. Dajte mi prosím vedieť, či súhlasíte a moc ďakujem.
    Tiež Monika :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monika,
      já ďakujem a môžete použiť, čo chcete:-)
      Nech sa podarí,
      Monča

      Vymazat
  20. Moniko, ti andílci jsou nádherní, hned bych si jich několik koupila :o))... škoda, že to k vám mám fakt z ruky. Přeji, aby bylo VYPRODÁNO. Ála

    OdpovědětVymazat
  21. Celá Vaše stránka je jako z pohádky, vždy mě tak nabije energií:). Úžasné. Ráda bych se Vás také zeptala z čeho jsou ty hlavičky andělíčků? Děkuji a jen tak dále, těším se na další příspěvky:)
    Klára

    OdpovědětVymazat
  22. Ti andele (ale i to ostatni) jsou zkratka bozsti ! Asi si taky doma nejakeho udelam:) Dekuji za krasnou inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý den Moni,
    mám velkou prosbu na křídla andělů.... Tu pásku máte nastříhanou nebo jen motáte dokola...
    Aby šla dobře vytvarovat dole špička... Moc děkuji za radu Ivča

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥