neděle 23. listopadu 2014

Nové druhy ....


... mýdel...
Ráda vymýšlím kombinace s vlastními bylinkami.
 Zase jsem si doplnila poličku na drobné dárky. 
Návštěv je hodně a malý ručně vyrobený dáreček nikoho neurazí. 

Dnes borůvkové se šumavským borůvčím.








... a šípkové s měsíčkem zahradním ...


Děkuji vám za přízeň a mějte se co nejlépe.
Hezkou neděli,

27 komentářů:

  1. Ty jsou nádherná, já nechápu, kde na to všechno berete čas!! Jste moc šikovná ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi mám někde všitý motůrek, či co?
      Nekoukám na Tv a jedu celý den, ale hlavně to dělám s láskou a to jde samo, fakt:o)
      Děkuji moc

      Vymazat
  2. Moni, nádhera , úplně cítím vůni letní Šumavy - jen mám prosbu, nepodělila by jste se o návod na ta nádherná mýdla? Chtěla bych si to vyzkoušet. Díky moc. Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návod jsem už psala, sekce mýdla:o)

      Vymazat
  3. Koukám, že všechny domácí výrobnice mýdel už tlačí vánoční čas :-) Já jsem včera taky vytvořila poslední várku, kterou chci stihnout vytuhnout do vánoc :-) Tip se šípky se mi líbi - asi na to ještě vlítnu - šípek je tam přidaný namletý/nasekaný? Nebo v jaké formě, prosím?

    Petra z Nevšeních dnů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šípek krájím na drobno a vypeckovávám a vyndavám ty pichlavé jehličky....je to ta nejnáročnější část:o)

      Vymazat
  4. Moni, jsi neskutečně šikovná. Mýdla vypadají nádherně. Na ně já ještě nenašla odvahu.přeji moc krásné dny ať se Vám za týden podaří jarmark..Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, nádherná mýdla, ta musí vonět! Krásnou neděli! Radka

    OdpovědětVymazat
  6. No to borůvkové - to musí být!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná mýdélka, povedla se :) www.blueberrypink.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Teda to by mě nenapadlo udělat borůvkové :) Já dnes vytvářela šípkové a heřmánkové.Tak jsem zvědavá jak to dopadne :) A jak píše Petra, mám to také vypočítané do Vánoc.
    Mám naplánováno tolik věcí,ale hlavně,vše chci stihnout včas,abych si už pak užívala jen ten příchod čertíků a Ježíška s dětmi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se snažím mít vše dopředu a potom si jen užívat a plnit další povinnosti, které se stejně objeví.
      Ono stačí jen objíždět všechny besídky, přehrávky, vystoupení atd. To je hodin!!!
      Ať vše v klidu stihnete, M

      Vymazat
  9. Prosím tě, jak to všechno stíháš? Úžasný. Pěkný večer. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi mám někde vrtulku, ale ještě jsem ji nenašla :o)
      pa, M

      Vymazat
  10. Moniko, teda výrobu mýdel v domácím prostředí tolik obdivuji, moc bych to chtěla zkusit, ale převládají obavy z těch chemikálií :o)))).... Škoda, že nejsem tvá obdarovaná kamarádka, že nemohu ani přivonět. Nádhera !! Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, není to vůbec pro děti, to ne. Ale dospělý s rukavicemi a koncentrací to zvládne. Hodně štěstí. M

      Vymazat
  11. http://utrililii.blogspot.cz/2013/05/vyroba-mydla-aneb-expresni-navod-na-to.html
    http://moderna.alchymistka.eu/2011/03/zakladne-principy-vyroby-mydla.html
    Každý má trochu jinou "alchymii", chce to zkusit a vypracovat event. ten svůj recept.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za uvedené odkazy,třeba se odhodlám.

      Vymazat
    2. Danuško, děkuji, přesně tady jsem se inspirovala při začátečních propočtech a vlastnostech jednotlivých složek.
      pa. M

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Moničko, nádhera. Neuvažuješ, že se vrhneš na jejich prodej.....abychom i my mohli přičichnout k té kráse....:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Nadherna prace Moni. Zajimal by me postup jak Vy vyrabite mydla a kde kupujete material?

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥