neděle 30. listopadu 2014

Reportáž...


... z vánočního školního trhu.

Letos jsem měla velkého pomocníka. Tom to odstál ve stánku se mnou.
Anděly jsem ani nevyndala na pult. Rodiče si je zamluvili a prodávaly se přímo z auta.
Holt podpultové zboží .....
.... a mýdel bylo také pomálu a za deset minut nebyly.
Na příští rok se budu muset více zásobit.
Rodiče a návštěvníci trhu byli úžasní. 
Potkala jsem se osobně se dvěma usměvavými maminkami, čtenářkami blogu.
Milé setkání.

A tady ještě ukázka dalšího zboží našeho stánku.



Terezce jsem do její třídy upekla známé šneky.
Musím říci, že jedlé a pitné výrobky jdou každoročně na dračku:o)



Tady taková vtipná vsuvka na zasmání.






Moc děkuji všem "mým" rodičům, kteří pomáhali s výrobou a pomocí u stánku.
Stále tady píšete, jaké musí být štěstí, mít takovou učitelku ... to já mám štěstí.
 Mnozí rodiče jsou k nezaplacení.
Děkuji.
Teď si děti konečně budou moci rozhodnout, jaké hry a stavebnice do třídy pořídíme.

15 komentářů:

  1. Nádhera!!!! Taková akce nás čeká za dva týdny, rovněž budeme muset přidat, abychom výrobky stihli:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Mončo, od tvého stánku bych určitě odešla s plnou taškou.....je to super, když se ve třídě najdou rodiče,kteří pomohou.
    Přeji Ti pohodový adventní čas.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Moniko, jsem moc a moc ráda že jsem Vás i Vašeho Toma poznala, trhy byly úžasné, jen příští rok musíme vyrazit trochu dřív:-) A ještě jednou díky za Váš blog, milé příspěvky jsou vždy pohlazením pro duši, obzvlášť nyní před Vánoci!
    Pavla od Šemíka:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé to je krásnéééééé. Kde je ta škola? Vy jste moc šikovní. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, moc hezké. Ani se nedivím, že andělé a mýdla museli být podpultovka, taky bych si je hned koupila :-) Loňský sněhulák mě dostal :-D Bezva nápad. V sobotu mají kluci ve škole také trhy, tak vyrábím přáníčka, mýdla, bylinkovou sůl ... atd.
    Papa
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Moni , moc pěkné výrobky, bydlet blíž, neodešla bych s prázdnou.Tleskám, krásný adventní večer,pa Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
  7. To muselo být fajn. Děti měli určitě velkou radost, že jejich výtvory jdou na dračku :). Nás čeká trh příští sobotu a už teď se Vojta bojí, že jeho výtvory koupí někdo jiný než my:-). Přeju Vám krásný čas předvánoční. Andy

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě bych též neodešla s prázdnou a vysypala z peněženky poslední koruny. Děkuji za Vaše nápady a kreativnost, moc ráda se nechávám inspirovat. Krásný advent celé vaší rodině. Eliška, Brno

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, Moni,
    ty my, jako rodiče a naše děti, jsme vyhráli jackpot, že jsi "naše" paní učitelka. Je to (opět) k neuvěření, že už jsi to stihla pověsit na blog... by mě zajímalo, kde schováváš ty svoje ostatní klony... :)))
    Krásný adventní večer my a Jituška jsme si to moc užili. A dokázali jsme ulovit i andělíčka, jupííí :)))
    A krásný advent všem!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  10. andělé .... se prodávali !!! - to musí být opravdu štěstí mít takovou učitelku :)))))

    OdpovědětVymazat
  11. Došli slová ... jednoducho paráda a neskutočná atmosféra ...

    Silvia

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné...pěkná myšlenka a ty výrobky..paráda.....
    a tyto stránky pohlazení na duši:)
    krasný advent.Petra

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravim Moni....nádhera,nádhera.Jste mi inspirací.Každý den se těším na nové fotečky.
    DĚKUJI....Lenka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥