úterý 4. listopadu 2014

... u nás ...



Včera jsem se začala na chodníku před vinotékou smát téměř na hlas.
Na tabuli byl opět citát od pana majitele. Je vidět, že humor je mu blízký.

Nejsem milovníkem velbloudů.
A obecně nikoho,
kdo vydrží  nepít celý týden.



Dnes vám posílám fotky z naší zahrady. 
Bacopa se očividně nechce své krásy vzdát a i v listopadu dělá parádu.

Mějte se krásně a užívejte nádherného podzimu.

6 komentářů:

  1. Po Bacope se musim podivat je nadherna... A asi ji musim mit v zahrade :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Moni, Bacopu sázím již několik let a musím s Tebou souhlasit, vydrží mi opravdu skoro nejdéle. Mám jí moc ráda. Vždy jsem sázela jen bílou, ale letos jsem vyzkoušela i růžovou ☺ Zdravím Na kopeček...Lucie

    OdpovědětVymazat
  3. Awesome post and photos!


    ps; I'm now following you on GFC , I hope you can follow me back - if you haven't yet. Thank you! xx


    Garcondaily.com - Men's Fashion and Lifestyle Blog.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tomu říkám,unikátní slogan !!! Pan vinař je asi veselá kopa :-)).
    Jinak fotečky krásné1*.

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, tak to je teda citát, jen nevím, jestli ho tam pan majitel nenapsal čistě ze zištných důvodů:-)
    a bakopu mám taky ráda, přes léto je taková nijaká a pak jak se ochladí, jakoby nabrala novou sílu a kvete a kvete.
    krásný den na kopeček.Majka

    OdpovědětVymazat
  6. Monika, aj ja som sa nahlas zasmiala ... nenápadný citát na tabuľke a hneď je krajšie na duši ... ako málo stačí ku štastiu ... mne v záhrade stále nádherne kvitnú fuchsie ....

    Silvia

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥