středa 26. listopadu 2014

Vánočně ...


... jak jinak.
Dnes dostala svůj vánoční kabátek veranda.
 Letos hodně skromný, přírodní, nenápadný.... 
... ale pro mě je to ten nejkrásnější.
Světýlka jsou nachystána na neděli, ale pro vás jsem je už pro inspiraci nafotila.




Přátelé jsou jako andělé,
kteří Tě zdvihnou,
když Tvoje křídla zapomenou létat.



Vintage ozdoby 
jsou staré skleněné koule, které jsou polepené natrhanými kousky 
staré knihy nebo novinami a lepené Herkulesem. 
Nakonec posypané třpytkami.


Tak ať se vám přípravy na advent daří a hlavně dělejte jen to, co vám přináší potěšení.
Myslím, že není kouzlem Vánoc předhánět se s kolegyněmi, 
kdo napeče více druhů cukroví:o)
Užijte si poklidný čas.
... jaké si to uděláš, takové to máš ....
Svatá pravda.
Já místo pečení jdu příští týden na koncert Čechomoru, například:o)

Krásný večer mí milí,

17 komentářů:

  1. Moc hezké, vždycky se těším na nový příspěvek, je to jako pohlazení na duši :-) Krásný večer. Věrná čtenářka Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se, je to krásné! V těchto chvilkách lituji, že nemáme domeček s verandou, kde bych mohla takhle zvelebovat. Ale co, i v bytě se dá udělat vánočně-útulno :-) Přiznám se, že letos budu čerpat i z tvého blogu, je tu takové inspirace, že nevím kde začít :-D Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Moniko
    Moc se mě u tebe doma líbí.Máš tam útulno,vkusně vybaveno.
    Vánoční kabátek je hezký.
    Měj se hezky a pěkný blížící se adventní víkend Marťula

    OdpovědětVymazat
  4. Moni mluvíte mi z duše," jaký si to uděláš, takový to máš". Já se teď momentálně úplně nejvíc těším na každoroční vánoční gospel u nás v kostele. Nebudu mít možná uklizeno v bytě, ale v duši stoprocentně. Krásný adventní čas Pavla

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to nádhernééééé má draháááá.... můj šálek kávy, krásná veranda :- ))) Moc se těším, že budu malou součástí Tvé adventní výzdoby, nesmírně si toho vážím... a ještě jednou děkuju a půjčuju si s dovolením Tvůj krásný citát o andělěch <3 <3 <3 Venda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Ti dám MALOU součástí:o))))
      Už se moc těším a to já si moc vážím Tvé práce straaašně děkuju. Máš zlaté ruce a půjč si, co Ti libo.
      papa a měj se nádherně, zlatíčko♥
      M

      Vymazat
    2. Tak v tom případě bych si nejradši půjčila Tebe.... aspoň na jeden den ;-)

      Vymazat
  6. Nádherné, krásná výzdoba. Moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, krásná výzdoba..a koncert si užij i za nás..Inka

    OdpovědětVymazat
  8. Mončo, úúúžasná výzdoba. Já měla dnešní večer ve znamení zdobení truhlíků. Naštěstí už jsem měla větvičky napíchané z neděle, tak proběhlo jen zdobení. Zítra přijdou na řadu svícny na hřbitovy no a v pátek se snad dostanu k adventnímu věnci. Už je taky na čase :) Máš to prostě krásnýý...aaaach... :-) Měj se krásně. Míša

    OdpovědětVymazat
  9. Přidávám se, je to krásnééééé :) decetní a přesto kouzelné...
    Souhlasím s vámi-jaké si to uděláš,takové to máš.. .Moni,užijte si koncert.
    Hezký den.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Moniko, Tvůj blog je úžasný a je pro mne zdrojem inspirace a takového uklidnění. Vánoční výzdoba je moc krásná a už se chystám, že udělám podle Tebe anděly ze dřeva. Taky jsem vyzkoušela řadu receptů. Minule jsem se musela smát, protože můj muž se ptá se mladší dcery, co dělá mamka, že neodpovídá, a dcera řekla, ale čte si "na kopečku". Tak děkuji za vše a měj se krásně. Zita

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Mončo máš to nádherně nazdobené :-) Jak píše paní Venda výše, je to i podle mého šálku kávy :-) Koncert si užij i za mně. Já se o víkendu chystám na výrobu andělů ze dřeva podle tvého návodu. A ta hláška o předhánění kolegyň s cukrovím...tu už jsem někde slyšela :-) :-). Užívejte krásného předvánočního času a všechny na kopeček moc zdravím KatkaB

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné. Vánoční.
    Asi se budu inspirovat. Líbí se mi skromnější výzdoba a toto je můj šálek kávy.

    OdpovědětVymazat
  13. Moni opět krasne.Užijte si koncert.Zdravi na kopeček.Vlasta

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravim Vas Moniko, sestra mi poslala odkaz na vasi stranku. A tak me silne zaujala (jste originalni a velmi kreativni!), ze jsem pretvorila svou hotovou vanocni dekoraci podle vaši:). Hrozne se mi libi ten kosik vedle tv-stolku, srdicko na vypinaci a ta hvezda nad tv-stolkem! Moc diky za super napad!!! Hlavne v nich pokracujte!!! Mejte se hezky! Marcela

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥