středa 26. listopadu 2014

vánoční dekorace ...


Krásný den.
Dnes opět jen taková blbinka
:o)
Přírodní ramínko, co dům dal.




Mějte prima den.

13 komentářů:

  1. Mony a tyhle malé blbosti dělají pěkný domov. Díky za inspiraci Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápad jak využít ozdoby, které jsou jen po 1 kuse. Pa a děkuji Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně jak už tady je řečeno - tyhle blbosti dělají dům útulným domovem :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, kde se dá prosím sehnat ta červenobílá šňůrka? Dnes jsem oběhala několik papírnictví a jednu švadlenku a všude na mě koukali, co to po nich chci.
    Váš blog jsem objevila poměrně nedávno, ale úplně mě chytil, nemůžu se od něj odtrhnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vejo, moc děkuji.
      Šnůrku má na 100% IKEA, loni jsem ji koupila ve slevách v M&S. Zkusila bych specializované výtvarné potřeby.
      Ať seženete..
      M

      Vymazat
  5. Skvělý nápad ! Nádhera..... úplně cítím tu domácí pohodu

    OdpovědětVymazat
  6. Supr nápad, budu se inspirovat ��

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý nápad, jednoduché a moc hezké. Jste šikovná a máte dobré nápady. Jestli dovolíte, budu si k vám chodit pro inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  8. Milé, vtipné, kouzelné - jako vždy! iva

    OdpovědětVymazat
  9. Moc prima nápad, díky .
    Přeji hezké dny, jarmark ať se vydaří a plno krásných nápadů. Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den Moniko, prozradila by jste mi prosím z čeho anebo jak jsou udělány hlavičky polínkových andílků ? Děkuji moc. Máte kouzelnou výzdobu.Přeji klidný a pohodový advent. Jolana

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji, Jolí.
    Hlavička polystyrénová koule potažena obinadlem a sádrou.
    M

    OdpovědětVymazat
  12. Překrásné dekorace Moniko. Děkuji za inspirativní náměty.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥