neděle 16. listopadu 2014

Večeře pro chlapy ...



U nás je tataráček opravdu jen pro mužskou část osazenstva.
Syrovým chutím jsem (ještě) nepřišla na chuť.
A když tedy u nás typicky mužskou večeři, tak mi to připomnělo
 typicky mužskou akci konanou v listopadu a to

Musím se usmívat, co mužům musí pomoci, aby si došli na preventivní prohlídky.
Asi to máte podobně. 
Dokopat mužského k jakémukoli lékaři, 
alespoň pro mě boj na dlouhou trať.
Dnes je to už rok a půl, co se každý měsíc Toma  ptám,
 jestli už se objednal na přeočkování tetanovky ..... a kafemlýnek si mele  svou:
Příští týden :o)





7 komentářů:

  1. Náš pan doktor me videl jednou.... je to tak 10 let..... potřeboval jsem jakési potvrzení. .... začal tehdy něco o preventivní prohlidce.... nerozuměl jsem mu..... pak to zkusil jednou ještě poštou. ..... nedopadlo to zatím. .... :-) Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... jojo, to je přesně o čem mluvím. Ale hlavně, že doktora nepotřebuješ.
      Ať to tak dlouho vydrží.
      Krásný večer, Monča

      Vymazat
    2. Nejsem muž a dělám totéž... lepší než chlapi bolístka :-D

      Vymazat
  2. Moni, tak tatrák jsem ještě nikdy nejedla, ale třeba sekanou, když dělám, nebo játrové knedlíčky, to ráda uždíbnu :-) Jinak o lékařích a mém manželovi raději nemluvit. Momentálně je aktuální zubař, zuby ho už bolí docela dlouho, dokonce už byl i na pohotovosti, ale ke svému zubaři, to ne. Pořád teď nemůžu, tohle v práci, teď nemůžu, ano, zavolám a objednám se, ale skutek utek :-) Je dobré vědět, že je to všude stejné :-) Hezký večer! Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Moni, tatarák já tuze ráda, u nás ho pro změnu nejí manžel :-)
    ....jo a Movember drží....pravidelně již třetím rokem si nechává růst knírek .....naštěstí jen na ten listopad ..... moc zdravím NA KOPEČEK ...Lucie

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny nemoci jsou ze stresu jen ty pohlavní z potěšení.
    Nebo jak říká kamarád - manžel lékařky - zdravý člověk, je jen špatně vyšetřený pacient.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
  5. Oooo tataráček...hmmm to bych si dala líbit :-) Krásné fotečky. Míša

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥