středa 17. prosince 2014

Besídkový ...



... týden je v plném proudu.
A ještě nekončíme.
Školka v naší vesnici má ještě jednu besídku a to společně se sousedy u stromečku na návsi.
Paní kuchařka připraví svařák a něco dobrého k zakousnutí ... příjemná akce.

Nějak mi bylo dnes smutno, když jsem si uvědomila, že je to poslední 
školková besídka našich dětí.
Rostou .....
....... až moc rychle.




Paní učitelky si každoročně připraví nějakou tvořivou činnost i pro rodiče.
A máme další ručně vyrobené kousky na stromeček:o)



Mějte se krásně a užívejte si přípravy a těšení se na Vánoce.

6 komentářů:

  1. Neboj Mončo. .... Já byl letos zase rád, že si jedno z našich dětí ještě přeje od Ježíška hračku. Aspon jedna tam bude. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :-). Taky jsme dnes měli besídku, zvládli to krásně šikulky. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nelíbí se mi ty červené čepice,jaký mají smysl,všude jak máme ježíška a pak šup a santíci jsou tady.Nějak nechápu.Pak se v tom mají děti vyznat.Ale jinak Vaše dekorace krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem z nich nebyla odvázaná:-(
      Ale co se dá dělat.
      M

      Vymazat
  4. Taky se mi po dětských besídkách stýská :-( zase krásné fotky, jako vždy, hlavně ty ozdoby na terase!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥