pátek 5. prosince 2014

Mikulášská ...









Krásný Mikulášský večer vám všem.
Mějte se krásně,

PS: Vendo moje zlatá, holky jsou nadšené a skřítkové jsou všude s nimi♥

12 komentářů:

  1. Gratuluji vyherkynim. V tomto poctu je to skutecny uspech !! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A to nás ještě je,co jsme se neúčastnili pro velký zájem.Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji výherkyním a holkám se nedivím, že byly nadšené,taky bych byla.Krásný víkend všem na kopeček. Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
  4. Máte moc krásnou hvězdu! U nás doma jsme ji nikdy neměli, ale babička s dědou si ji do okna dávali každý rok a pro mě je to úplný vrchol vánoční výzdoby. Zrovna jsem se vrátila z prohlídky vánočních trhů ve Štrasburku, kde jsem podobné hvězdy v jenom ze stánků obdivovala. Nikdy před tím jsem je prodávat neviděla, navíc tu měli nádherné barevné kombinace..(zvlášť ta modrá!) ale nakonec jsem si 15€ nechala v peněžence a ještě si to rozmyslím. :)

    Taky gratuluji výherkyním a hlavně děkuji za soutěž..:) A ten zájem o blog je zasloužený, já už se tak strašně těším, až se vrátím do Čech a vyzkouším něco z úžasně inspirativní rubriky receptů... jen se nemůžu rozhodnout, co nejdřív :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, koupila jsem v prodejně Elektro asi za 240 Kč, trochu menší. Podobné jsou i tady na netu. Dana

      Vymazat
    2. Terezko, já jsem hvězdu koupila v Ikea.
      A děkuji, M

      Vymazat
  5. To je krásná venkovní výzdoba! L.

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásné vidět tu romantiku světýlek a krásy a k tomu ty dvě rozjásané tvářičky... Ať vás dál provází požehnání, na kopečku i pod ním:-)
    Vlídné adventní dny plné těšení a drobných radostí přeje Mari

    OdpovědětVymazat
  7. Také gratuluji!

    A ZNOVU POPROSÍM OLGU, KTERÁ VZPOMÍNALA NA SVOJI BABIČKU.
    BYLA BY TAK HODNÁ A NAPSALA MI POMĚR TÉ MEDICÍNY S MLÉKEM?
    Děkuji,
    Magda

    Moni, hezký víkend. Princezny si včerejšek určitě užily.
    Já jsem zklamaná ještě teď. Syn si užil čerty ve škole, domů je nezveme, jen někdy se jdeme projít městem. Včera jsme jen koukali z balkonu, čerti skoro žádní, JEN NECHUTNĚ sprosté děti a neustávající bouchací kuličky. Slušně jsem poprosila, ať jdou bouchat jinam, Kuba se fakt bojí. Jen nadávky a smích.
    Dokud jsem stála na balkoně, machrovali, když jsem seběhla dolů, už takoví hrdinové nebyli.
    Líbí se mi, jak se to někde na vesnicích krásně drží i s jinými tradicemi...města v tomto mají velký propad.

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji výherkyni! Aspoň vidíte, kolik máte čtenářů, jaká jsem já, kteří se spíš chodí zatím jen koukat, než aby se zapojili do diskuzí. Musím se polepšit :-)
    Máte to doma krásně nazdobené! Neustále mě inspirujete. A ti skřítci nemají chybu! Asi si také nějaké pořídím :-)
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  9. Velká gratulace výherkyním :) Moc se mi líbí vaše výzdoba a tvoření, jste šikovní, hezký večer, Blanka.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥