pátek 26. prosince 2014

Nakonec ....


..se přeci jen dostavily bílé Vánoce.
Holky štěstím vyběhly a z celé terasy a zábradlí sesbíraly sníh 
na dva 20 centimetrové sněhuláčky.
Ale radost byla.

R



A v teple domova jsme téměř celý den hráli Carcassonne.
Ježíšek se trefil, úžasná hra.


Mějte se co nejlépe,

19 komentářů:

  1. U nás je sněhu už mnohem více,škoda že nenapadl na štědrý den. Děti mají radost i tak. Mončo pekla jsem Pavlova dle tvého receptu,ale poprvé jsem z toho měla placku s krustou a uvnitř to bylo lepkavé a přilepilo se mi to na papír,druhý pokus je trochu lepší. Dělala jsem jednu velkou placku. Má to v troubě být nízké nebo nabýt objem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, Pavlova nenabude objem. Chce to hustý krém a navršit si silnější plát rovnou na pečící papír.
      Správná konzistence je na povrchu křupavá a uvnitř mazlavá:o)
      Ať se povede, M

      Vymazat
  2. Aha, tak to mám dobře :-). Já to ještě nikde neochutnala. Hm tak to jsem tu první měla také dobře a já myslela, že to mazlavé je špatně - no jsem ťunťa. Koukám že jsi taky ranní ptáče:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Carcassonne také patří mezi naše oblíbené hry a že jich máme opravdu hodně. Letos nám Ježíšek přinesl novinku hru Istanbul, tak až vám holky povyrostou (je od 10 let), tak vřele doporučuji. Krásné vánoce. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Nadhere zimne fotky. U nas sa sneh zlakol :) a po polhodinke aj radsej prestal padat... dnes to vyzera na nadherny slnecny den. Ale zima je riadna! V noci mrzlo!
    Carcassonne je uuplne super, skutocne treba i rozsirenia, odporucam Kupec a stavitelia:)
    Krasne dni prajem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíšek byl prozřetelný a nadělil hned 4 rozšíření ve veliké krabici:o)
      Takže máme co studovat:o)
      M

      Vymazat
  5. Krása, Moni.
    U nás zatím vedou Osadníci, ale koukám, že Carcassonne brzo pořídím :)

    Hezké svátky,
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě překvapila pětiletá Bety.
      Pravidla zvládá a hraje jako samostatná jednotka. Jen u toho nevydrží tak dlouho:o)
      takže jej zvládnou i mladší než osmiletí.
      M

      Vymazat
  6. Moni,u nás je taky poprášeno sněhema upřímně,hned tovypydá líp,my dospěláci se zmůžemtakakorát na Dostihy, krásné zimní dny,Iva

    OdpovědětVymazat
  7. U nás už taky svítí sluníčko,ale mrazivo je pořád. Jsme taky "hrací typy", takže u nás se teď hraje ještě dětská hra "past na myš", kterou máme taky novou. Rodiče (my) dostali karetní Osadníky :-D Ale Carcassonne i s rozšířeními už máme nějakou dobu doma a čekáme, až nám potomstvo povyroste, abychom konečně mohli hrát společně (pořád se muselo domlouvat, kdo by si přijel zahrát, tak jsme si pořídili vlastní spoluhráče) :-D Hezkou hrací sobotu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      To mě pobavilo ... pořídili jsme si vlastní spoluhráče.
      Mějte se všichni krásně, M.

      Vymazat
  8. Moni, krásné momentky, jako vždy!

    Inspirovala jsem se Tvými "špalkovými" anděly při výrobě jesliček pro naše děti, každý rok vymýšlím nové a tak jsem odkaz na Tvé stránky uvedla v příspěvku, myslím, že se to tak v blogerském světě dělá, jsem vcelku nováček a tak nevím, zda to mám dát vědět i Tobě... děkuji za Tvé milé a inspirující příspěvky a přeji krásný zbytek svátků celé Tvé rodince. Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, betlém ze špalků je nádherný nápad. Máš to krásné u vás v ráji.
      Mějte se prima:o)
      Monča

      Vymazat
  9. Krásné fotky..
    Je fajn, že se konečně ukázala zima a poodhalila nám své krásy. Jen je otázkou, jak dlouho to vydrží.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásnéí fotky a Carcassonne je úžasné...máme je také...

    OdpovědětVymazat
  11. Sníh udělal radost i u nás :-). Carcassonne je dost poutavá hra, nelze se jen tak odtrhnout a nedat si ještě jednu partičku :-). Dokonce jsme si museli pořídit i dětské, když byl Vojtík ještě malý, aby se mohl taky zapojit. Pěkný zbytek roku. Andy

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥