neděle 14. prosince 2014

Nedělní střípky ...





S pečením nešílím.
 Pečeme vždy jen dva nejmilejší druhy ... linecké a vanilkové rohlíčky.
Protože přijde na řadu i štola a pařížský dort, který máme u nás doma s Vánocemi spjatý.


A když jsem u toho vánočního cukroví ... v noci mi přišel úžasný recept od Andrejky.
S dovolením vám jej překopíruji, protože se mnohé aktivní maminy poznáme, 
dáte mi zapravdu?
Tedy nějaký ten bod jsem já mohla přeskočit:o)
 Táta si pivo otevřel sám, mísy máme plastové a kočky jen venku:o)

Recept na vánoční cukroví

Pusť troubu.
Ukliď z linky umatlané skleničky, lego a papírky od bonbonů. 
Připrav mísu a suroviny. 
Vylouskej ořechy, odměř mouku a cukr. 
Vyndej z mouky puzzle.
Odežeň děti a umyj z nich mouku.
Vezmi vejce.
Podej manželovi pivo. 
Vrať se, odežeň děti, vezmi hadr a utři rozbitá vejce. 
Vezmi jiná vejce a vyklepni je do mísy.
 Zvedni telefon. 
Odežeň děti, zameť střepy z mísy, vytři podlahu. 
Vezmi jinou mísu. Zadělej nové těsto.
Najdi rum. 
Odejmi rum manželovi.
Odežeň děti a umyj z nich rozpatlané kousky těsta.
Plech vytři tukem.
Podej manželovi tlačenku. 
Vrať se, sundej z plechu ořechové skořápky.
Podej manželovi noviny.
Vrať se, odežeň kočku dojídající zbytky těsta. Zavolej veterináři.
Vezmi si prášek.

Umyj podlahu, stůl, židle, nádobí, ledničku, sporák, zdi, děti a kočku.
Vypni troubu, dopij rum a jdi do cukrárny pro cukroví.

Andrejko, díky moc:o))))


Tady trochu včerejšího sluníčka.





Užijte si poklidnou třetí adventní neděli s vaší rodinou.

10 komentářů:

  1. Krása,,,jako vždy,,,, Přeji krásný advent...Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Monika,fakt som sa pobavila...ja uz mam doma odrastenych synov a manzela,ktory sa rad obsluzi sam,takze katastroficky scenar nehrozi.Inak fakt vtipny a trefny recept.
    Silvia

    OdpovědětVymazat
  3. Mončo, pobavila jsem se a jsem ráda, že tento scénář se u nás nevyskytuje, neboť synové jsou již dospělí a manžel šikovný, takže se obsluhuje sám :o))). Avšak dovedu si to živě představit..... Krásný čas adventní se svými nejmilejšími. Ála
    P.S. Mám závislost na tvém blogu, v pátek jsem několik hodin kopírovala tvé úžasné recepty a ukládala si je do počítače. Nadšeně jsem večer u vínka vyprávěla manželovi co vše dobrého a nového, co jsem ještě nedělala, opět budu zkoušet - fakt se začal těšit :o)))

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný!! Ta atmosféra... Pěkně zachyceno.

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, krásnou neděli...
    Já také nešílím s 20 druhy cukroví, momentálně mám 0 druhů a nehroutim se z toho . Syn mi řekl,že je zbytečné dělat 10 druhů ,že má nejraději linecké , mandlové rohlíčky a vosí hnízda. je pravda,že o ostatní druhy nikdy moc nezavadil. Tak linecké už odpočívá a za se chvíli se do toho pustím:)
    U vás je nádherně...
    Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Moni, výzdobu máš nádhernou, tvůj věnec mě přímo okouzlil, anděly mám všude také. Do truhlíku na okně se mi nastěhovala myš, vždy ji zahrábnu umačkám hlínu a do rána díra nová a hlína až na okně, potvora malá.
    Já miluji vanilkové rohlíčky a také ořechové cukroví, tak ještě vedou mušle, recept jsem jednou vyčetla od Stelly Zázvorkové a pak plněné ořechy, ty jdou rychle, krásně se vyklápějí, těsto bez vajíčka, jen máslo, každá návštěva ochutnává nejdřív ořech.
    Přeju na Kopeček hezkou adventní neděli, tady nám poprchává.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, úžasné .... tekly mi slzy smíchem.
    Krásný třetí adventní podvečer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. mně se moc líbí anděl se svíčkou..............krásný zbytek adventu!

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná vánoční atmosféra. Mohu prosím vědět, odkud máte ten svícínek andílka, který drží svíčku. Je krásný. Děkuji. Ivana

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za krásné fotky a kouzelnou předvánoční amosféru,která je na nich zachycena .Z cukroví mám zatím jen perníčky,jsem více v práci, než doma. A milé ženy,nesmějte se tomu článku,u nás doma to tak skoro je :( Míša

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥