čtvrtek 25. prosince 2014

Štědrý den ...



Štědrý den mám nejraději z celého roku.
Máme toho každoročně požehnaně, ale stojí to za to.
Dopoledne nesmí chybět tradiční nadílka pro lesní zvířátka s bráchovou rodinou.






Brdy se majestátně tyčí nad krajinou.
 A v té včerejší fujavici jsme si mysleli, 
že jsme přinejmenším v Krkonoších a čekali jsme, 
kdy se nad vrcholky objeví Krakonoš překračujíc kopce.






Stihli jsme nejenom svařák, ale i něco staročeských tradic.




Ve Svatém Jáně jsme vyslechli nádherný vánoční  koncert se mší a  zazpívali koledy.
Překvapilo mě, kolik lidí se do kostela vměstnalo.
 Doslova praskal ve švech.



Zapálili jsme Ježíškovi betlémské světlo, sešli se sousedy
a popili domácí slivovičku u našeho dubu.



A nakonec i Ježíšek k holkám přišel.
 A skrze jejich radost a nadšení vnímám tu euforii s nimi, 
ač jsou pro mě dárky a nadělování to nejposlednější  v tento kouzelný den.
Dokud děti věří v kouzlo Vánoc, je to pro rodiče největší dar.
Užívala jsem si jen sedět a pozorovat trhání papíru a následní výkřiky:
 " Děkujuuu, Ježíšku!"


Milý Ježíšku, loňské přání jsi mi vyplnil ..... tak mám opět jediné a to zdraví a opětovné shledání u dalšího stromečku.
Děkuji,

10 komentářů:

  1. Mončo, měli jste krásný štědrý den a tolik jste toho stihli, to je obdivuhodné. Ke krmelci se chystáme zítra. Také jsem vždy nejvíce milovala chvíle u stromečku když byli kluci malí. Hezké svátky. Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, dobré dopoledne.
    Včera jsem si na vás a les vzpoměla:"Jestlipak šli v té fujavici?"
    A vy jste šli:-)) Smekám.
    Opožděně ale od srdeční komory vinšujeme ZDRAVÍ vnitřní pohodu lásku úsměv milované lidi na blízku.
    Moni, krásné fotky!
    A já si uvědomila, že Ježíšek zapoměl dva dárky pod gaučem...

    Balila jsem je zase na poslední chvíli netradičně při Joe Cockerovi (jinak mám tradici s nočním svařákem a Javory) a takhl to dopadlo.
    No jednu knížku nemůžu najít vůbec, tak bude v březnu k narozeninám:-))
    Krásné svátky, Magda

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že jste si ten den parádně užili Moni!
    Krásný zbytek Vánoc!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky! Šťastné a veselé Vánoce!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeee velmi pekne fotky, je videt, ze jste si to uzili.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu nabitý program. A krásný. Moni, dle tvého blogu myslím, že si to dokážeš v životě dobře rozvrhnout a zorganizovat, vše nachystat včas, a díky tomu si pak Štědrý den můžete takhle parádně užívat. Vidím svoje rezervy a mám se co učit. :-)
    A koukám, že budete mít další školačku. Úplně se mi vybavila moje radost z první aktovky a přesně vím, jaká byla.
    Moni, ač se zpožděním, přeji vaší rodině krásné nejen vánoční svátky, ale všechny ostatní dny v roce (i v tom následujícím a dalším a dalším...). Ať se vám splní přání skromná i ta nejsmělejší, třeba jen v duchu vyřčená.

    OdpovědětVymazat
  7. Moni,opět nádhera...��nezklamala jsi ani v krásných přípravách....ani ve výzdobě, prostě víš, jak svoje blízké potěšit��tak ti přeji,ať se ti tvoje přání splní...od srdce Jana z Brna��

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥