úterý 30. prosince 2014

Pod sněhovou peřinou ...







Příroda je mocná čarodějka. 
Vždy nám vše dozdobí lépe, než my sami svedeme.

Krásný bílý den,
Monča.






Milá Martinko,
strašně moc Ti děkuji. 

Včera jsem  za dveřmi našla zasněžený balíček s tak nádherným překvapením.
Jsi zlatá.
Děkuju a zdravím k vám do Holandska.

7 komentářů:

  1. Nadhera, trosku snehu a sviatky su hned krajsie... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mončo hezky si nakoukla ven s aparátem. U nás na severu je sněhu trochu víc a dneska svítí krásně sluníčko. Hezké dny. My máme vnoučka Jonáška v nemocnici od soboty a tak je mi v ty poslední dny v tomto roce smutno. Přeji nám všem At je ten NOVÝ mnohem lepší. Ála

    OdpovědětVymazat
  3. U nás stejné, nevěřím vlastním očím.-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer...máte úžasný BLOG,který jsem nedávno objevila a jsem na něm doslova závislá :-).Vyzkoušela jsem s dětmi nějaké vaše výrobky (přes myší miminka,srdíčka,cedulky atd.),uvařila několik vašich receptů,které sklízely jen samou chválu a o vašich fotografiích ani nemluvim..nádhera.Něco tak dobíjecího,pozitivního a krásného jsem už dlouho neviděla a nečetla.Díky,díky,díky...Nemáte také nějaký TIP na něco dobroučkého k zítřejšímu silvestrovskému posezení :-) ?Mějte se celá rodinka tak krásně jak nám ukazujete a šťastný NOVÝ ROK

    OdpovědětVymazat
  5. Piękne zdjęcia;-)
    Pozdrawiamy cieplutko z Opola;-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotečky, do nového roku přeju hodně zdraví, štěstí a pohody, Blanka.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥