úterý 2. prosince 2014

Zimní ...






Ať vás sníh a led netrápí na silnicích a kolejích a dokážeme si je jen užívat.

10 komentářů:

  1. Kdyby nám to vydrželo, že jo? U nás stále sněží a pořádné extra vločky! :-)). Moni pa a pěkný Advent

    OdpovědětVymazat
  2. Jú, tak vy už máte pocukrované! U nás len prší a prší ...Pred chvíľočkou mi volal brat, kamionista, že ide smer Čechy, nech držím palce, že tam máte teraz divokejšie cesty, tak už aj vidím prečo... Krásny adventný čas.
    Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. U vás na kopečku je opravdu krásně... :-) B.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Moni,
    u vás je tak krásně...
    Mějte se moc hezky, hezký den.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jste měla tak krásně vánoční náladu? :-) Já jsem díky dopravě nemohla ráno odjet do kanceláře, tak jsem dolepila perníkové chaloupky a těším se na vánoce:-)
    Mějte se krásně:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, to je krása. A nevíš prosím, kam jsem loni schovala tuhle velkou hvězdu?
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně to vypadalo, ale je u Vás taky už po všem? Tady už je zas jen mokro... Snad se zítra probudíme zas do pohádkova, protože jak na Barboru, tak na Vánoce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás na terase je ještě bílo, sem tam i na zahradě:o)
      Krásný Barborkovský večer, Haní.
      M

      Vymazat
  8. To je krásné... Ten výhled vám v závidím! L.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥