čtvrtek 15. ledna 2015

2 000 000 ....

Dnes ráno mi došlo, 
že  po pouhém půl roce se opět přetočí ciferník s dalším miliónem vašich návštěv!
Nevěřím tomu, jak je to možné.
 Před rokem a půl jsem odkaz na blog rozeslala asi sedmi lidem, kamarádkám a rodině a ani ve snu by mě nenapadlo, jaké to nabere otáčky.

Vážím si vašich slov, komentářů, každého mailu
 a nejvíce si vážím toho, že jsem mezi vámi našla už nejednu kamarádku a spřízněnou duši, s kterými se vídám osobně.

Dobře si uvědomuji, že je docela snadné psát blog prvním rokem.
 Svátky a roční období přináší docela pestrý přísun příspěvků.
Slibuji, že se budu snažit, abych vám přinášela stále něco nového, ale dopředu se omlouvám, že se někdy budu opakovat.
Přeci jenom i koloběh celého roku se opakuje, jen my se trochu měníme.

Děkuji vám za vaši přízeň.




vaše

36 komentářů:

  1. A to já zase Moniko věřím !!!! Protože tady u vás najde každý inspiraci a návody na cokoliv, potěšení, pohodu domova, krásné fotky, které vezmou za srdce....a třeba já si často říkám, když mi není dobře na duši, pojď k Monice na kopeček, tam je prima...takže i domácí lékárna....
    Mějte se tam pořád spolu tak hezky a díky, že nám ostatním předáváte tu pohodu a klid.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pěkně a výstižně bych to ani nedokázala napsat. Souhlasím všemi deseti! A blaží mě u srdce, že jsou tu rodiny, které fungují. LP

      Vymazat
    2. a já se plně přidávám, protože k Vám Na kopeček chodím každý den. Jste úžasná a Vaše rodinka také. Jsem už dávno babička 6 vnoučat, ale Váš náhled na život je tak nádherně čistý a moc Vás obdivuji. Škoda, že takové paní učitelky nejsou všude. Jitka z Hradce Králové.

      Vymazat
    3. ...taky se přidávám, na Váš blog chodím každý den, je to jako pohlazení po duši! Alice z Prahy

      Vymazat
    4. Taky se přidávám. Návštěva Vašeho blogu, Moniko, to je takové pohlazení po duši :-)
      Obdivuji Vás, jak jste důsledná a píšete opravdu hodně často (to je pro nás čtenáře bezva :-)) Opravdu návštěva Na kopečku je návštěva "skoro" jako naživo.

      Hanka

      Vymazat
  2. Co víc k tomuto Moniko dodat .... snad jen ať je tvůj blog stále na vrcholu sledovanosti . Pád dolů vždycky bolí ... Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Moni,veeeelká gratulace,přeji ti tento úspěch z celého srdce.Děkuji za to krásno a milo co nám všem prostřednictvím předáváš,je mi u tebe krásně.A nebojím se,že ti dojdou nápady,jsi akční. Měj se moc hezky a vzhůru do dalšího miliónu. Pa Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
  4. Mončo, není to tak dlouho kdy jsem zavítala k vám na kopeček a natrvalo se tu uhnízdila, protože je u vás tolik krásy, lidského tepla, porozumění, lásky. Ty patříš mezi několik blogerek, které mi svými krásnými blogy dodaly odvahu a tento týden i já spustila jen polehounku a s pokorou svůj maličký blog. Kéž by se mi také tak dařilo jako tobě tady na kopečku. Moc ti přeji, aby tu radost, kterou přinášíš nám, si cítila i ty. A jak psala Petra shora - je to jako domácí lékárna, bez chemie, přírodní....Moc ti děkuji. Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je úžasně příjemný blog. Když potřebuji zvednout náladu, jasně zamířím sem. A navíc ještě tolik inspirace, dobrých nápadů.... zkrátka jste zasloužený milionář :o))))

    OdpovědětVymazat
  6. Mončo, je to zasloužená odměna za tak krásný blog. Přeji hodně inspirace, ať se máme nad čím kochat i nadále...

    OdpovědětVymazat
  7. Mončo! Moc děkuji za milý blog. Ráda se inspiruji nápady, kuchtím recepty nebo "jen" nasávám atmosféru z fotek. Vážím si toho, že se Vaše rodina dělí o své radosti, štěstí a život. Přeji Vám všem na Kopeček zdraví, lásku i dobrou náladu po celý rok 2015!

    OdpovědětVymazat
  8. Monika je to naozaj úchvatné číslo. Ale niet sa čo čudovať, pretože Tvoj blog je fantastický. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Váš blog je pohlazení po duši! Tu Vaší pohodovou rodinku nejde nemít rád! Jste mi velkou inspirací! Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, dva miliony me neprekvapuji, sama chodim i vickrat za den, pro potechu oka, recept na nejakou naminku nebo hlavne pro pohlazeni po dusicce. Jsi uzasna a mas krasnou rodinu. Diky za vse, Moni. Bohunka

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Mončo, moc blahopřeji a opravdu se nediv..nacházíme tu takové to " obyčejné" a dojímavé krásno, kvůli kterému stojí za to se sem vracet...a já tak činím moc ráda! Čas utíká jak voda a už to bude skoro rok, co jsem já objevila svět blogu a začala sama psát.. a nikdy toho nebudu litovat! Určitě máš i Ty na tom svůj podíl:o))! Přeji stálé políbení od múz..:o)/ Tomáš může též:o))/

    OdpovědětVymazat
  12. Ráda k tobě chodím, i když vlastně na tajnačku...

    OdpovědětVymazat
  13. Mončo, Váš blog je inspirující. Jsou zde stále novinky. Vaše příspěvky potěší duši a fotky lahodí oku. Zatím mě žádný jiný blog nenadchnul tak jako ten Váš.Petra

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Moniko, moc gratuluji k dalšímu milionu :-). Nejsem jediná, kdo se na váš blog moc rád vrací. Vždy najdu něco k zamyšlení nebo inspiraci k tvoření či nějakému kulinářskému počinu. Hodně štěstí do dalšího milionu. Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Mončo jste úžasná, moc Vám fandím. Na Váš blog jsem narazila náhodou, když jsem hledala návod jak vyrobit mýdlo a od té doby sem nakukuji každý den. Čerpám u Vás inspiraci a strašně ráda si jen tak prohlížím Vaše fotky z kterých sálá pohoda, klid a hned mám lepší náladu a chuť něco dělat :-) Zrovna teď zkouším poprvé péct rohlíky...už jsou v troubě a jsou ohromnýýý, malinko jsem nevystihla velikost. Moc děkuji a přeji Vám a celé rodince hodně zdraví, štěstí, lásky a pohody. Bohuna

    OdpovědětVymazat
  16. Rada pravidelne nakuknem, z Vášho blogu ide reálna pozitívna energia. Myslím, že preto ste obľúbená. Zdravím zo Slovenska

    OdpovědětVymazat
  17. Gratuluji, taky sem ráda chodím pro klid a krásné fotky ��.

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Moni,
    moc děkuji za blog, krásné inspirace, fotky, vyprávění, citáty....a tak bych mohla pokračovat. Někdy mám až výčitky, kolik času na tak hezkém bloku "probendím". Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
  19. Paní Moniko, už Vás navštěvuji několik měsíců, každý den. Jsem na mateřské dovolené se třetím dítětem a prostřednictvím Vašeho blogu získávám inspiraci potřebnou k překonání stereotypu. Však to asi všechny známe... Přeji celé rodině pevné zdraví a Vám výdrž. Je krásné, že rozdáváte radost tolika lidem. Ať se daří. Pavlína

    OdpovědětVymazat
  20. Jéé - taky gratuluju. Krásně to tu všichni napsali. Souhlasím z celého srdce :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Monika, srdečne blahoželám k tak vysokej návštevnosti tvojho blogu. Ja som tu veľmi často, len nie vždy píšem komentáre. Mám rada celú tvoju rodinku...a pozdravujem zo Slovenska...
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
  22. Milá děvčata, dovolím si takto souhrnně:
    Ze ♥ vám všem děkuji.
    Vy mi dáváte tak hodně pozitivní energie zpět a to vy jste tím hnacím motorem a dodáváte mi sílu, abych tady byla, fotila a psala.
    Moc děkuji,
    MOnča

    OdpovědětVymazat
  23. Moni také gratuluji a já osobně už se těším zase na nějaký recept. Krásný víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  24. Hezký den přeji, hlásím že se rohlíky povedly a byly výborný a ten sýrový štrůdl vypadá mňamózně :-) o víkendu vyzkouším. Díky za inspiraci. Bohuna

    OdpovědětVymazat
  25. Blahopřeji :) Já sama jsem tu často a mám vždy radost z nového příspěvku, líbí se mi styl jakým blog vedete, máte dokonalé fotky a máme podobný vkus na nábytek a dekor obydlí :) máte krásnou rodinu a super nápady, jen tak dál...fandim Vám - Hanka

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný den Moni,
    i já se přidávám ke všem předchozím komentářům. Také Vás navštěvuji každý den a vždy se těším co nového si zase přečtu a čím se pokochám.
    Díky moc Veronika

    OdpovědětVymazat
  27. Gratuluji! a návštěvnost je zasloužená! Od té doby, co jsem objevila Váš blog, tak jsem pravidelný návštěvník!! Vaše příspěvky jsou milé, hřejivé a inspirativní! :-) Jen tak dál! Verča

    OdpovědětVymazat
  28. Gratuluju, Moni, a děkuji moc za tolik inspirace a lásky, kterou předáváte.. M.

    OdpovědětVymazat
  29. Moniko,ale já vím!
    už jsem to tu několikrát psala do komentářů, ale opět se budu opakovat.
    Protože tvůj blog je plný pozitivní energie, nápadů za pár korun a úžasných receptů :-)
    Já sama už si nedokážu představit nepéct dle nich pizzu, nadýchané nebe, ciabattu, žitný chléb,.....právě jsem úplně poprvé vytáhla z trouby i houstičky :-)
    Krásný víkend na kopeček všem !

    OdpovědětVymazat
  30. Už je tu snad všechno krásné napsáno, tak za mě jen - taky ráda chodím na kopeček :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Opakování... je matka moudrosti :o) díky za blog, ráda zase přijdu.Jana

    OdpovědětVymazat
  32. Milá Moniko, tvoje číslo je opravdu neuvěřitelné! Tvůj blog je pro mě zlomový, je totiž první, který jsem sledovala a hlavně ten, který mě inspiroval k blogu vlastnímu. I přesto, že se ten můj ubírá jiným směrem, na tvůj ráda koukám :-)
    Petra

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥