sobota 10. ledna 2015

Citáty ...


Dnes jsme se toulali po našem kraji. 
Nejprve to vypadalo na déšť, ale dnešní (skoro) vichřice mraky rychle 
rozehnala a vykouklo i sluníčko.
V lese se dá krásně přemýšlet, vzpomínat, povídat si, kochat se .... 

.... a tak dnes něco na zamyšlenou.



Po nohou můžeme jít kamkoli,
ale pouze v doprovodu srdce,
se z chůze stane cesta.



Kdo myslí jen na sebe,
ochudí ostatní o sebe
a ochudí sebe o jiné.

Jan Werich



Nikdy nepřestávej rozdávat dobro.
I když se ti bude dostávat více zla.
Aspoň ti zůstane útěchou,
že nejsi jako ostatní ...



I jen jedno slovo potopí sny.
I jen jeden den změní život.
I jen jeden pohled dokáže učarovat.
I jen jedno objetí
dokáže zaplnit prázdnou duši.
I jen jedno zklamání změní člověka od základů.
I jen jeden člověk umí úplně změnit život
tomu druhému.



Mít jemné srdce v tomto krutém světě
není slabost, ale odvaha.



Je lepší být nenávidět pro to, jaký jsi,
než být milován pro to,
co nejsi.

Kurt Cobain


A poslední citát je takový na zasmání, ať nejedeme jen na vážné vlně:o)

Až nás všechny jednou zavřou za stahování hudby,
doufejme, 
že budeme rozděleni podle žánrů.

Mějte krásný víkend,

17 komentářů:

  1. U vás je ale hezky!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. já to znám takto:
    Kdo žije jenom pro sebe/ ochudí jiné o sebe./Ochudí sebe o jiné/a zakrní a zahyne./
    jiří žáček???? zpaměti nevím, zkusim to vygooooooglovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Mončo nejen krásné citáty,ale i krásné toulání. Já snad vytáhnu můj "starý" sešit s citáty, který jsem si kdysi psala :-)). Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásná ta naše země, viďte? Nádherné fotografie i citáty. Růža

    OdpovědětVymazat
  5. Opět parádní fotky .... Čechy krásné Čechy mé....
    citátů není nikdy dost .. . aspoň podle mne, mám je ráda.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Bože u Vás je tak krásně... a jeden z citátů už mám v diáři 2015. Díky. Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Az najdu podobny kus kraje tady ve Francii a jeste tam bude bistro k prodeji .... stehujeme se natosup. V hlave uz se mi to rysuje :o) Uzivejte krasnych dnu. Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat
  8. Nový image blogu je krásný a fotky úžasné - moje srdce plesá :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné a pravdivé citáty. ...a krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, krásné fotky!! Prosím co máte za fotoaparát? Děkuji! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, máme Canon zrcadlovku EOS 600D a téměř vše fotím na 50mm objektiv Canon světelnost 1.8
      Krásnou neděli, Monča

      Vymazat
  11. Krásné fotky! V jaké výšce nad mořem jsou ty vaše kopečky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Tyto kopce, po kterých jsme chodili jsou 400-500m.n.m.
      M

      Vymazat
  12. Opravdu nádhernou krajinu tam na kopečku máte... a umíte moc hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  13. Moni, miluju to tu.
    Mám pocit, že jsem znovu malá holka, která trávila své dětství nejen v Zaječově. U Tebe si odpočinu a často si vzpomenu na mého strýčka, který si rád dělával legraci a říkal: Víš, co hlásily Zdice? Že budou hice. ..
    Děkuji za radu se stolem..., už je na svém místě.
    Přeji Tobě i celé rodině krásný rok 2015. Mnoho zdraví, rodinné pohody a štěstí. Lidka

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná inovace blogu, dokonalé, šmejdim tu každý den, jestli je něco nového :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý den, dnes píši prvně, ale na Váš blog chodím již delší dobu na doporučení dcery. Vaše příspěvky, citáty a fotografie pohladí po duši. Musíte být velmi dobrý člověk. Jsem seniorka z Vašeho kraje. Děkuji moc za Vás blog.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥