neděle 18. ledna 2015

Citáty ...



"Každý muž se může stát otcem,
ale jen někteří
 umějí být tatínky."


Štěstí nepochází z toho, 
co máš,
ale z toho, s kým jsi.


Nemusíš zářit jako slunce na nebi.
Stačí, když budeš malou jiskrou
pro toho,
kdo na tebe doma čeká.


Domov jsou ruce,
na kterých se můžeš vyplakat.


Když se mě ptají,
jestli můj život má smysl,
odpovím,
že jen přivést na svět jednu část ze mne
dalo smysl mému životu.


Příjemně strávenou neděli.
 Nejlépe s vaší rodinou,

20 komentářů:

  1. Moni, díky za krásné nedělní pohlazení.
    Krásnou neděli tobě i celé rodině.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné! Krásnou neděli celé rodince!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky, krásna rodinka, pravdivé citáty ...

    Silvia

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné pohlazení po duši.
    http://siraelxy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Monika, si mi veľkou oporou a dávaš mi silu ked už nevládzem, dávaš mi vieru ked ju už nenachadzam. Ďakujem za VÁŠ všetkých.
    Ivana, Košice

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné ráno, Moni, vy ale umíte chytit za srdce. Moc krásné citáty.................................

    OdpovědětVymazat
  7. Moničko,dnes jsi mě rozplakala,hlavně první citát.Všechno to jsou tak nádherná slova a ty tvé děti .Sluníčka.Alena

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, krásné, díky!!! (a to jsem přišla hledat recept na rohlíky :-))
    Hezkou neděli vám na kopeček! L.

    OdpovědětVymazat
  9. No toto...😀, ja jdu na recept na housky a zde na mne opět ceka taková krása...😇😇😇, krasnou neděli Vam přeji... :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné a pravdivé. Moni krásnou neděli Vám a celé úžasné rodince ��

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, moc pěkné. Taky mám ráda citáty, přidala bych ještě tenhle "Nejvzácnější šperk, který můžeš mít okolo svého krku, jsou ruce tvých dětí". Pěkný zbytek neděle :-)

    OdpovědětVymazat
  12. A mám zamlžené brýle.
    Moni, četla jsem překrásnou větu v Madisonských mostech - "mohli jsme se minout jako dvě zrnka kosmického prachu" - vy s Tomem jste úžasná dvojka, vy jste se prostě potkat museli a vaše holčičky mají štěstí obrovské.
    Mě se nedávno Kuba zeptal, jestli mají všechny maminky rády své děti...
    Krásnou neděli,
    Magda

    OdpovědětVymazat
  13. Moni, krásné fotografie ke kterým pasují nádherné citáty..nazvala bych to citáty v praxi:o)..vážně úžasné..a co je na tom nejhezčí, je to, že Vám to opravdu věřím! Inka

    OdpovědětVymazat
  14. Mami, jste rádi, že mě máte? dnešní otázka naší dcery u oběda............jsme nesmírně rádi a vděčni, že ji máme..... Díky za úžasný blog, krásnou neděli. Vděčná čtenářka :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný jsou všechny, ale ten poslední mi mluví z duše...

    OdpovědětVymazat
  16. Moniko, bylo mi ctí poznat Tě osobně. A když se vracím na tvůj blog, jediné, co mi bleskne hlavou je: "Já tu ženskou mám prostě ráda" :). Díky za to jaká jsi a že jsi :)

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  17. Mončo, opět dobrý výběr citátů. Já už konečně vyhrabala ten můj starý sešit a pročítala jsem citáty, které jsem kdysi v mládí začala po různu opisovat. Nu, bylo znát, že jsem byla mladá,zamilovaná, romantická - většina z nich je o lásce, přátelství....Hezky se mi v tom četlo. A vaše holčičky si vybraly úžasné rodiče.... Ála

    OdpovědětVymazat
  18. Mončo, máš velký cit pro dojemné zachycení těch nejryzejších věcí v životě... lásky a štěstí. Radka

    OdpovědětVymazat
  19. Moniko děkuji. Romana

    OdpovědětVymazat
  20. Pohlazeni na duši Majka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥