sobota 24. ledna 2015

Dovolená ...


Takto tráví dovolenou tatínek.
... v oblacích ....
Kde chystá holkám  zašívárnu, čítárnu, lehárnu .... 
 .... zkrátka jejich druhý mini svět v oblacích.
Jsme na začátku.
Ještě lampičky, záchrannou síť, mlynářské schody a zábradlí.
Běh na delší trať, protože vše bude home made :o)







Mějte prima víkend.
My dnes pro kamarády a kopu dětí pořádáme domácí kino promítané na obr  papír.
Moc se těšíme.
Jdu sehnat pop corn, aby to bylo autentické a nakreslit lístky :o))))

PS: Našla jsem krásné výstižné čínské přísloví. 
"Je lepší rozsvítit světlo, než lamentovat nad tmou."
Přeji vám, abyste vždy měli vypínač poblíž vaší ruky.
Krásný den.

20 komentářů:

  1. Jsi úžasná a dokonalá ;-) . Ráda sem chodím, tvůj blog je balzám na duši!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama bych úžasná nebyla:o)
      Veliký podíl, a možná ten největší, má Tom.
      Děkujeme♥
      M

      Vymazat
  2. Moni,já když si vzpomenu na své dětství.Spali jsme s rodiči v ložnici a v obýbáků jsem měla vyčleněný kousek skříně.Já byla tak pečlivá a měla jsem to tam pěkně složené.Byla jsem tak ráda za to.A dnes.Děti mají své pokoje,ty tvoje mají asi nejbáječnější rodiče.Jste fakt úžasní,jak píše paní přede mnou.Alena/babkaalka-pojeali/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme♥ Vyřídím:o)
      Já měla pokojíček a vždy mi připadal tak akorát. Ale když jsem tam po letech přijela, divila jsem se, jak jsme se do dospělosti mohli s bráchou do 11 metrů vejít, bez paland, se skříněmi, stoly ... :o)
      Také našim holkám závidím a neustále jim říkám, že se mají jak prasátka v žitě:o)
      Krásný víkend,
      M+T

      Vymazat
    2. Je to pravda, naše děti jsou, co se týče toho materiálního, zajištěné až až. Snad jim to nakonec v dospělosti nebude na škodu... Přeji hezký den, Radka

      Vymazat
  3. Manzel je fakt borec. Mate krasny vztah. Holcicky to budou mit krasne! A to kino. Super napad. Tesim se na fotky.Diky za inspiraci:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moni to je super, jako dítě bych byla nadšená, vlastně asi i dnes :-))),no a něco podobného máme v plánu taky, ale nevím nevím jak naplánovat muži dovolenou aby vzniklo alespoň to mezipatro, možná mu vystavím poukaz "na dovolenou v oblacích" :-))). Pozdravuj Toma, šikulka! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně takovou zašívárnu mají naši kluci. Vojtík si tam chodí skládat Lego. Jste šikulky.

    OdpovědětVymazat
  6. to je superacke, ste sikulici ...taky kutik je super ako zasivaren ...:) nech sa dari ...
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  7. Už se těším na finální fotky.
    Krásný víkend
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Paráda!
    Jako děti jsme s bráchou taky měli homemade patro, na spaní. Ráda na to vzpomínám :-)
    Ať se daří a brzy máte hotovo!

    OdpovědětVymazat
  9. Velmi povedene.
    www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasný nápad. Detstvo mám síce za sebou, ale detičkám úprimne závidím, pretože som vždy niečo podobné chcela ♥ Navyše mi nedá napísať, že absolútne zbožňujem váš blog. Toľko pozitívnej energie na jednom mieste som ešte nezažila :)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsme měli v bytě. A dvě:-)))) Bylo to skvělé. Ještě že je taťka šikovný. To je velká výhoda. Pěkný víkend. Věra

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělý nápad a pro děti to bude kouzelné místečko �� Ať se vše povede podle vašich představ. Krásný večer Bohuna

    OdpovědětVymazat
  13. Monika tak presne tieto priestory deti zbožňujú. My máme na poschodí v dome jedny "tajomné dvere". Tajomné preto, lebo už ich rozmer (výška asi 150 cm) je tajomná. Vôbec tam nemali byť, ale za nimi by bol nevyužitý priestor a to sa mi nepáčilo. Takže pri stavbe domu sme vynechali otvor na dvere a vznikol krásny, síce nízky a do šikma, priestor nad našou spálňou. Manžel tam dal starý televízor, video, a nanosil všetky hračky, ktoré zostali po našej už dospelej dcére, niečo i dokúpil,povešal lampióniky, postavil detský stan. Dokonca na trámy zavesil aj hojdačku pre tých najmenších. Všetky deti, ktoré prídu k nám na návštevu to zbožňujú. už len pohľad na tie mini dvere v nich vyvoláva rôzne predstavy. Andrea

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Moniko,dostala jsem odkaz na Tvůj blog od kamarádky s tím, jak jsme si v mnohém podobné. Dnes ležím v posteli s chřipkou a od oběda jsem se neodlepila od počítače. Musím konstatovat že kamarádka měla pravdu,obklopuji se anděly a srdíčky všeho druhu.Domácí pekárna je moje největší kámoška,bydlím s manželem v domku ve vesničce kde je přes zimu pár obyvatel ale v letě je plná chatařů a chalupářů. Můj koníček je šití,pletení a ruční práce všeho druhu a náš dům vypadá,jako kdyby k nám přestěhovali sklad z ikey. Myslela jsem si že kamarádka přehání ale má pravdu. Tvůj blog je pro mně jako pohlazení po duši,díky a už se těším na nové příspěvky. Markéta

    OdpovědětVymazat
  15. Mončo tak tomuhle říkám projekt s velkým P :) Moc krásně se to rýsuje ... sama bych něco takového brala sama pro sebe :)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥