pátek 2. ledna 2015

Lívance s javorovým sirupem ...


Díky našemu kamarádovi z Kanady jsme mohli poprvé ochutnat 
pravý kanadský javorový sirup.
Já sice sladkému ..... typu palačinky a lívance neholduji, ale Tom je miluje.
A podle něj jsou lívance se sirupem ještě lepší než klasika s cukrem a skořicí.
Takže díky, Honzo, za tu dobrotu.

Lívancové těsto:
vlažné mléko
hladká mouka
vejce
skořice
cukr
droždí
 rozpuštěného máslo
špetka soli

Vím, nemám uvedené přesné množství,
 ale těsto na lívance i palačinky zkrátka dělám podle konzistence.
Musí být tak akorát:o)

Vše smíchám hned dohromady a tyčovým mixérem dohladka rozmixuji. 
Těsto nechám tak 30 minut na teple odstát a  potom nasucho na teflonové pánvi smažím malé lívance.




Krásný den a dobrou chuť,

8 komentářů:

  1. Moni, zdravím Vás v novém roce. U nás je tahle varianta také ta nejoblíbenější. Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Musím ten sirup někdy už vážně vyzkoušet :)..
    Silva

    OdpovědětVymazat
  3. Hm lívance milujem se sirupem neznáme ....vyzkoušíme

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si sirup dovezla také přímo z Kanady a zatím byl nejlepší.. Zkoušela jsem ho kupovat v ČR a v Německu, ale pravá Kanada tedy vede :-) Tam jsme ho kupovali přímo ve "výrobně a nebyl rozhodně tak řídký, jako zdejší sirupy ... Tyto lívance mám ráda. A ta lahvička je kouzelná! :-))

    Hezký den,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  5. Sice Mončo momentálně na sladké chuť nemám,ale pod stromečkem se objevil javorový sirup. Od nákupu mne vždy odrazovala jeho cena a tak se těším na ochutnávku a zřejmě to budou lívance :o). Ale až nám spolehne. Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné páteční odpoledne,
    na blozích jsem začala slídit a lovit inspiraci teprve nedávno,ale stejně jako jsem na podzim propadla háčkování nejspíš propadnu i blogování :-)
    K Vašemu dnešnímu příspěvku.......prostě jen: Mňáááám ! A k javorovému sirupu.....používám,ale také jsem měla před časem možnost ochutnat pravý "kanadský a ten teda byl :-)
    Přeji fajn víkend Martina
    (a budu ráda,když občas třeba nakouknete ke mně :-) )

    OdpovědětVymazat
  7. Tedy při pohledu na hromádku lívanců s javorovým sirupem u mě spolehlivě zafungoval Pavlovův reflex :-) A teď mám na ně strašnou chuť... A sirup v krásné lahvičce ve tvaru javorového listu, to je něco... Mějte se Na kopečku javorově a vůbec i jinak překrásně. Mari

    OdpovědětVymazat
  8. Javorový sirup je prostě dobrota ♥ Iva

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥