středa 14. ledna 2015

Pracovna ....


.... se nestala místem, kde budu mít jen svůj koutek.
Ale místem, kde si musím své místečko urvat.
A hlavně je to lákadlo pro holky, které  neustále otvírají všechny šuplíky se slovy:
" Mamí, můžu si to vzít? " nebo ještě lépe "Mamí, já to strašně potřebuju!"

Jsem sysel co se týče zbytků, které se budou NĚKDY hodit a co se týče všelijakého výtvarného materiálu.
A našla jsem věci i 15 let ukryté v temnu krabic a opravdu se hodily.
Někdy si sice poleží déle, ale o to větší radost mám, že jsem ty zbytky nevyhodila.
Ale jinak jsem schopná vyhazovat (nebo spíše darovat jiným) věci z domácnosti
 i z dětských pokojíčků velmi nemilosrdně. 
A mám takový osvobozující pocit, když jsem naplnila zase dvě igelitky věcí, 
které můžeme darovat dále.




A tady něco pracovních citátů.

Každá práce je vaším, 
vámi podepsaným portrétem.
...

Povinnost nás uschopňuje dělat různé věci dobře,
ale láska nám umožní dělat je skvěle.
...

Lepší blázen s nápady,
než-li blbec bez fantazie ...
...

Abyste mohli dělat věci jinak,
musíte je jinak i vidět.
Paul Allaire


Mějte pohodový den a moc děkuji za vaši přízeň,

15 komentářů:

  1. Krása! Takový koutek mi chybí... vtipný je ten pytlík na tužky. Hezký den přeji! Svatava

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já to znám zatím jen z té druhé strany - dítěte... to bylo věcí, které jsem "nutně potřebovala" ... Od výtvarných věcí, přes mamčiny lodičky, které mi sice byly o 5 čísel větší, ale prostě mi seděly, po líčidla... No jo, mamka si se mnou užila :-D Máš moc pěknou pracovnu :)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, máte to krásné!!!! Jak děláte ty tabule?? Myslím, jaký k nim používáte materiál?

    OdpovědětVymazat
  4. Moni to je pracovna jako cumel :-) (jak se tady u nás ve Slezku říká :-)). Vypadá opravdu krásně a prakticky. Taky jsem takový sběratel všeho, co kdyby se to náhodou jednou hodilo...Přeji pěkné dny na kopeček. KatkaB

    OdpovědětVymazat
  5. Už dlouho sleduji Váš blog, je to můj nejmilejší a každý den se těším na nový příspěvek. Jste my inspirací a velice se my líbí Váš domeček a jeho zařízení. Prostě v jednoduchosti je krása. Máte velice útlnou pracovnu, takou bych si taky přála, jednoduše a vkusně zařízenou. Nedokáži si, ale představit zda by obstála u mojich dvou capartů, které vychovávám, jelikož jejich nenechavé ručičky jsou opravdová "likvidační četa".

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, na to heslo "Lepší blázen s nápady, než-li blbec bez fantazie." mě pobavilo. Po rozhovoru s jedním psychiatrem, který se choval stylem "všechno je mi jedno; co po mně vlastně chcete; nevím a nezajímá mě to; v podstatě mě otravujete už jen tím, že jste přišla a mluvíte na mně; si toto motto beru s dovolením dnes za vlastní a jdu si spravit náladu k vám na kopeček - ps. fotky ze včerjška nááádhera!. :)) Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Ta židle.... To je skvost.

    Moc pěkné,
    Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je velmi pěkné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Mončo, máš opravdu malý koutek pracovní - ale co je malé, to je hezké :o). A nedivím se, že holčičky jsou zvídavé co tam máš za skvosty. Měj se. Ála

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, moc krásný koutek..přeji krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  11. Moničko, pracovnu moc chválím.
    Líbí se mi, že se stále držíž svého stylu. Vše vypadá hezky.
    Ať se Ti v pracově dobře pracuje.
    Bohda

    OdpovědětVymazat
  12. Moničko
    já osobně každý den při ranním kafíčku sleduji tvé nááááádherné bydlení,rodinu,hodně inspirací,podle tebe jsme s manželem dělali asi 30 andělů sz břízy na vánoce,pro mě moc znamenáš a v mém důch. věku jsi moje sluníčko.Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko,
      to je tak krásné♥ Děkuju moc. Být někomu sluníčkem, to je tak krásné slyšet.
      Měj se moc krásně, Monča

      Vymazat
  13. Jéé! Snad se té své taky letos už konečně dočkám...

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné pohlazení po duši je ten Váš blog ;-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥