úterý 27. ledna 2015

Štětec ...


... přesněji řečeno váleček u mě opravdu nezahálí.
Opět došlo na černou barvu Eternal.
Asi už vypadám jako reklamní agent této firmy, ale opravdu na ni nedám dopustit.
Dnes vznikla u Betynky ze skleněno-chromové skříně obr tabule.
Už dlouho jsem přemýšlela, jak dvířka z předešlého obýváku oživit a předevčírem mě to trklo.  Přemýšlela jsem i o koupi nových dvířek, ale toto řešení nestálo ani 200,-Kč.
Holky se hned činily a dodaly jí krásný design.




Není týden, aby mi nepřišly v mailu dotazy na tuto barvu.
Tak ještě jednou:
Eternal není barva tabulová, ale po natření čtyř vrstev se jako tabulová barva chová, nesloupává se ani po letech.
Není to ani barva magnetická. Lednice sama o sobě magnet drží, tak je zbytečné ji magnetickou barvou natírat.
A největší výhoda ... je to akrylová vodou ředitelná barva a výpary lze rychle vyvětrat a umýt  z podlahy se dá také krásně.
Natírám s ní dřevo, překližky, chrom, sklo, lednici, květináče, plasty, papírové krabice 
... na všem krásně drží.
Doporučuji určitě místo štětce použít molitanový váleček.
A cena? .... lidová, kolem 169,- Kč.




Mějte se krásně,

15 komentářů:

  1. Mila Monička;-)
    Práve som si do svojho nákupného zoznamu napísala: farba na tabuľu, no teraz už viem, čo si má v obchode pýtať. Ďakujem za inšpirácie, za krásne citáty, za skvelé nápady a super recepty. A prajem Ti v práci i doma pohodu, zdravičko a veľa tvorivého nepokoja:-) teším sa na budúce ... Gabika...

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé...to je super...a krásné malůvky...my máme podobnou skříň a už se nám sklochrom nelíbí...konečně vím, co s tím udělat...díky

    OdpovědětVymazat
  3. Moniko,balim kufry a stehuju se k vam!! Jinak tabulova barva se u nas taky osvedcila.Zboznuju Vas blog!!Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Znova super nápad ,vas blog je pro mne balzám na duši a ted ho zrovna potrebjji Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den Moniko, sleduji Váš blog už delší dobu. Né jenom, že jsem už vyzkoušela spoustu Vašich receptů, ale taky jsem díky Vám použila Eternal na starou lednici, výsledek úžasný. Teď rekonstuujeme pokojíček naší 4 leté drobečce a chtěla jsem se zeptat, jestli mohu Eternal použít i na stěnu místo tabulové barvy. A zároveň jsem se chtěla zeptat, jestli mi to prozradíte, odkud máte ty krásné dekorace v pokojíčku dětí (víly, srdíčka, květinky). Děkuji a mějte se moc hezky, jste úžasná. Petra z Horní Suché PS. moje neteř taky píše blog, tak zkuste kouknout pavlarichterova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Moni, ty malůvky jsou úžasné , holky jsou opravdu šikulky a po kom asi, že ano :) Už jsem eternal vyzkoušela na několika materiálech a opravdu se s tabulovou barvou nedá srovnat. Pa a krásný den všem na kopečku. Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, je to paráda přetvořit kus nábytku do takové podoby...povedlo se to náramně

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný den, Mončo, kolik má váš den hodin? nejsem si jistá zda ten můj mám stejný počet...................... :-). Jste nezmar, neustále něco děláte, neustále usměvavě naladěná (nebo mi tak podle vašich příspěvků připadáte ;-). Vy jste prostě ÚŽASNÁ!!!!!!!!!! :-) JIŘINA

    OdpovědětVymazat
  9. Moc prosím.. to jde omývat? Děkuji, máte to krásné!

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá skvěle. Taky mám v plánu jednou do pokojíčku a i na chodbu ;). Díky za tip

    Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Mončo, skříň vypadá parádně. Nutně si budu muset barvu taky koupit a už vím, co budu natírat jako první :-)) Teď už vím, jakou barvu v obchodě přesně chtít. Moni mám ještě dotaz k záclonce u Betynky v pokojíčku. Je moc krásná to jsi někde koupila nebo je to šité? Posílám mnoho pozdravů na kopeček KatkaB

    OdpovědětVymazat
  12. Hezky den kde najdu prosim foto skrini pred naterem? Nepodarilo se mi to, dekuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je trochu vidět na fotce, kde děláme ty horní pokojíčky.
      Mrkněte.

      Vymazat
  13. Klobouk dolu, na sklo-chrom by me to nenapadlo a vypada to uzasne! Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥