pátek 30. ledna 2015

Z výšky ...


Ač mám z výšek velký respekt ..... no, přesněji řečeno šílený strach:o) 
.... ráda se kochám a hledím z výšek do dáli.
A naše krajina těch vyhlídek nabízí opravdu nespočet.
Vítejte u nás a pokochejte se, co nám příroda Českého krasu nabízí.
Je tu krásně, i když  ještě vše spí a barvy jsou šedé a nevýrazné.
Dnes jsme si udělali malé rande přímo na skalách nad řekou Berounkou.
Vždy, když hledím na tu naši krásnou zemičku,
 slyším uvnitř Svěrákovy hlášky z Vesničky střediskové, 
které pronášel kochající se pan doktor:
"Alpy ... ty tě ohromí,
ale tohle, to tě dojme"











Mějte pohodový víkend a užijte si ho co nejlépe.

25 komentářů:

  1. .... nikdy me jeste neocarovali fotky z ciziny stejne jako ty z Cech .... navic u vas je krasne i v zime :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ha, krásné, krásné..a to je fakt z dneška?A kde máte sníh?U nás na Moravě jsou kalamity..měla jsem problém dostat se s holkama z oslavy vysvědčení domu,jak hustě sněžilo....zdraví Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt:o)
      Zítra má snad padat i u nás. Tedy spíše se jen popráší zem. A já bych tak ráda stavěla s holkama sněhuláka.
      M.

      Vymazat
  3. Nikde žádný sníh???? Divné, jsme kousek od vás a sněhu máme dost a každý den sněží. Krásné rande jste dneska ale měli, jen co je pravda.

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt nádhera! Zdravím z polabské placky :-) Svatava

    OdpovědětVymazat
  5. Moni krása! Hned bych se tam šla projít! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  6. Aj v hnedých odtieňoch dokáže príroda očariť. Pekný víkend Lenka.

    OdpovědětVymazat
  7. Proste nádheraaaaaa...ta točiva rieka, nadherne skály a sromy pri rieke...príroda vznešený raj...proste som z tej krásy unesena :-))
    Ďakujem Moničko za nádherne fotky ktore potešili, skutočny raj na zemi. Aj ja sa tak rada kocham z našeho okolia, je tak podobneeee. Vlastne na svete je veľa krásnych miest, len my tam niesme...a všetko nezname veľmi poteši :-) Krasny víkend prajem.

    OdpovědětVymazat
  8. Moni Česky kras je opravdu krasny.
    Jsem z Moravy a přitel je pravě odtamtud-z Vraže u Berouna.
    Vždy se moc těšim,když za nim jedu.
    Krasny vikend,Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastí, děkuji a Vy si užijte krásy zdejší přírody, až sem zase zavítáte:o)
      M

      Vymazat
  9. krása , ale kde je sníh , že by to bylo nafocené dopředu ??? u nás je všude bílo a sluníčko to je teprve nádhera :)) , Jajka)

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že citát z "Vesničky" vystihuje krásu české krajiny stoprocentně. Právě díky Svěrákovým moudrům, je tento film neokoukatelný. Hned mě napadají další: ..".pane doktore, vy jste se zase kochal".... anebo ..."jdi do prdele s tou chemií"...:-) Krásné fotky. Radka

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je nádhera. Hneď mám chuť si zájsť na prechádzku či túru ♥
    Smiem vedieť čím boli fotky fotené ? Vopred ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauro,
      moc děkuji.
      Fotím zrcadlovkou Canon EOS 600D na 50mm objektiv.
      Ale světelné podmínky včera nebyly vůbec dobré:o)
      M

      Vymazat
  12. Prenádherné. Zásah priamo do srdca.

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera, ani nedýcham ..

    Silvia

    OdpovědětVymazat
  14. Opravdu krásné, jen ten sníh mi tam trošku chybí, u nás na Moravě se zastavil a jsem ráda, hned jsme stavěli sněhuláka. Doufám, že Vám taky napadne a postavíte.
    Hezký víkend Aneta

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná je ta naše zemička maličká :-). Moc hezké fotky,
    http://siraelxy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Při tak krásných fotkách se mi vždycky vybaví písnička Waldemara Matušky Má malá zem... https://www.youtube.com/watch?v=ezLNxoXb4MM...

    OdpovědětVymazat
  17. Moniko to jsou nádherné výhledy:) já výšky a na skalách miluju, často vlezu někam, kde to pak dolů už jde o dost hůř,ale nahoru mě žene vidina těch výhledů:) prosím, kde je to focené, udělali bychom si tam výlet:) na Čechách mám ráda, že se dá vylízt skroro kamkoliv.. i na horách to zvládnou skoro všichni, to ve Švýcarsku všechno začíná na 2000m a pokračuje strmě vzhůru, všechno je v kopcích a přechody v "rovině" jsou až velmi vysoko a tam je zas už zima a často mlhavo, mě se líbí tady:) krásné výlety vám přeju:) Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo,
      děkeji.
      Je to mezi Berounem a Srbskem. Dole vede cyklostezka a výhledů je tu požehnaně.
      M

      Vymazat
    2. ...děkuju:) my jezdíme hlavně do Brd, je to jediná celistvá přírody poblíž Prahy a hlavně já mám nejradši jehličnaté lesy a ty jinde nejsou a tuhle oblast naproti Berounu moc neznáme, tak se tam těším:)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥