sobota 14. února 2015

... ♥ ...


Nejsme zastánci darů na tento svátek, ale proč si neudělat malé drobné radosti.
Život je třeba neustále obohacovat a kořenit.
A i kněz Valentin,
 který se podle legendy vzepřel vládci Říma Claudiovi II. a proti jeho zákazům 
 oddával vojáky, si tu památku zaslouží připomínat.

Terezka s tatínkem si přáli čokoládový dort bez mouky a pořádný steak.
To je pro mého muže ten nejlepší dort na světě :o)
Já jsem si přála celkovou masáž s levandulovým olejíčkem.
A dostala nás Betynka.
V pátek si všechny děti ze školky odnášely krásné přáníčko. 
Všechny děti je darovaly svým maminkám a tatínkům, jen naše zamilovaná Bety jej věnovala své první velké lásce .... Matýskovi.
Tom si při dopoledním běhu musel prodloužit dráhu a zahrát si na pošťáka, aby naše zamilovaná holčička doručila valentýnku včas:o)




Mějte rádi a mějte SE rádi,

12 komentářů:

  1. Mončo, krásný den. Přesně tak..a proto..jsem také dělala dortík na přání a na stole mám milované tulipány..a ta masáž není vůbec špatný nápad :-) Katka

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné, Moni. Já dostala růžičky, upekla dvě bábovky na přání a udělala mísu toustů na přání a pro muže jsem právě dopletla extra silné ponožky neb u pc se moc nezahřeje. Jen kdyby se bacilouši odstěhovali.
    Krásný den.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať rychle sbalí kufry:o)))
      pa, M

      Vymazat
  3. Zdravím, já mám raději 1.Máj:))),ale všem kdo dnes slaví Valentýn přeji krásný večer....pa Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pro každé zpestření.
      Ale je pravda, že pod rozkvetlými stromy je to větší romantika:o)
      pa, M.

      Vymazat
  4. Moc krásné střípky, a zamilovaná Betynka s přáníčkem je úžasná! Dnes jsem taky dělala dort, tentokrát Krtkův, protože my měli Krtkův Valentýn:)) (viz.blog) Přání s masáží jsme měly stejné a masážní pomůcky byly dokonce jedním malým dárkem, akorát se o masáž přetahoval muž se psem:) Také si vždy dáváme drobnosti, ale občas nám do rukou nebo do očí padne i něco víc a člověk pak neodolá a své milované potěší:) Krásný zbytek večera:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ale začala nějak brzo:o)))) Trochu jsem se na to krásné přáníčko těšila :o)))
      Krásnou neděli, M

      Vymazat
  5. Láska si vždy zaslouží oslavu :-)))) a máš moc krásné fotky i citáty z minula! Moc krásné,pravdivé a fotky k tomu přenádherné! Dala bych si je na kalendář! Až ho jednou vydáš- dejmi pěkně prosím vědět ! :-))) Děkuji, moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, u nás slavíme tento den narozeniny našeho rošťáka,ale přesto mi kytička udělala radost a já zase upekla Valentynske minidorticky, i když jako vedlejší produkt narozeninového dortu :-) a mě by se nejvíce líbila ta masáž, to bych si nechala líbit :-)Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Óóó, ten steak vypadá úchvatně a jistě tak i chutnal :-) A čočkodort, masáž, přáníčka - je to krásné, když si projevujeme lásku. Jakkoli a kdykoli. Já ovšem na Valentýna taky myslím na onoho statečného muže a svým doma připomínám, že je to svátek lásky obětující se a statečné... Krásné dny na kopeček i vše okolo!

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥