středa 25. února 2015

Formule 1 ...



Přeji krásnou středu, mí milí.
V nedávné době mě pobavil, nebo spíše tragicky rozesmál,
 mail od jedné z vás, když mi psala,
že inspekce u nich ve škole vytýkala používání toaletních roliček
 při pracovních činnostech za nehygienické.
Tak my jsme též ti strašně nekulturní a opovrženíhodní 
a toto bohatství zadarmo zužitkováváme.
Někdy si připadám jako v Kocourkově.
Kam se vytrácí ten obyčejný selský rozum a normální pohled na svět ???



Tak zpět k dnešnímu spíše klučičímu tvoření. Ale "mé" holčičky si to vyřešily růžovými formulemi a vozí v nich mini plyšáky z Ikea :o)

Budete potřebovat:
toaletní roličky
temperové barvy
lepítka 
(nebo jen obyčejný papír a lepidlo)
tavná pistole
(urychluje práci při lepení volantu a koleček, ale stačí Herkules)

Nejprve vyřízněte otvor pro sedadlo, přeložte jej a vytvořili jste opěrku.
Natřete celou roličku, 4x obkreslete roličku jako pneumatiky, vybarvěte a obtažením dvoukoruny jsme vytvořili volant.
Až barva zaschne, polepte formuli jak je libo a tavnou pistolí přilepte kola a volant.





Mějte krásný den,

11 komentářů:

  1. Ahoj Mončo, ano Kocourkov, to je to pravé označení. Stáňa

    OdpovědětVymazat
  2. My na ruličky ve škole taky nedáme dopustit:D Chro chro :D
    Formulky jsou super nápad! Díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bojujme za selský rozum :o)), úřední šiml nesmí mít navrch.... někdy mi připadá, že plácají takové nesmysly jenom aby byli snad zajímaví a bylo vidět, že vyvíjejí činnost a udrželi si své místo. Jinak to nelze pochopit. A tak dál budeme s vnoučkem používat tyto skvělé ruličky na různé tvoření - a naschvál :o)). Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Moniko, Váš blog už sleduji dlouho, ale ještě jsem ani jednou nepřispěla, přestože se mi líbí každý Váš článek a inspirujete mě k ledasčemu ;o) Ale teď mi to nedá...je to vážně absurdní, co školní inspekce komentuje...kéž by si tak všímali opavdu důležitých věcí!... Toaleťákové formule jsme vyráběli s mými dvěma kluky asi před měsícem a nakonec jsme měli doma všichni čtyři báječnou zábavu na celý víkend :o) Takže za Vaše nekulturní a nehygienické hraní Vám jako vždy tleskám a těším se na další čtení z kopečku ;o) Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. V tom případě, ještě že nejezdí tato inspekce k nám na tábor :-D http://sandalkar.rajce.idnes.cz/Krckovice_7.-20.7./#DSC_0086.jpg

    OdpovědětVymazat
  6. Super formule....taky používáme, kolečka byla z víček od pet lahví a děti měly radost, jo a chystáme se na domky.
    Hezké dny a prima tvoření přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. no jooo, inspekce, u nás byla přepadovka za to, že jsme kousek za vstupem do školy umístili schránku na sběr nepotřebných baterií.
    Prý to toxicky zamořuje školu!
    Pokud je to pravda, asi máme všichni zamořené domovy, kdopak z nás nemá nikde tužkovou baterii?
    ne Kocourkov, Absurdistán:-(

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, to já bych byla pro inspekci taky čuňas:-) Rodina má za úkol nevyhazovat, neb se bude recyklovat na výrobu ručního papíru. Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Krasa! A prave jsem si na Vas vzpomnela: https://www.pinterest.com/pin/189784571774013016/ - to kdyby jste planovala dalsi utok na prihlouple inspektory ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné,napodobíme,,já mám doma třikrát tří krále,,mikulášskou sestavu,svatou Lucii i Ježíška z naší benešovské školy,,a toto vše tříkrát,,mám tři děti.Cilka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥