neděle 8. února 2015

Neděle ...



Naše neděle ve střípcích.

Konečně jsme se dočkali "závějí" sněhu :o)
Ale nám stačí málo a díky našemu kopečku to sviští i při takovém poprašku :o)



A zatímco si holky užívají zimních radovánek,
 tatínek tráví opět volno v nebesích, tentokrát u Terezky.




Tady ještě včerejší večerní výklus  zachycený mobilem, kdy nebylo po bílé ani stopy.
Zato slunce zalilo celý náš kraj.
Bylo nádherně.


Mějte krásný den a využijte ho s radostí  a po svém.

12 komentářů:

  1. Krásné odpoledne, Moni.
    U nás máme také zasněženo, je to pohádka (ale bojím se, pokud jde o silnice a auta)
    Tom se sponečkami mi ve vteřině připoměl Avatara:-))
    Moc vám to oběma sluší,nejen vzhledově, ale tou souhrou pohodou...
    Já mám zálusk se po hooooodně x letech vrátit ke švihadlu, zakoupím dospělácké a vyrazím někam za les - v bytovce by sousedé asi nesdíleli tu radost z pohybu:-)
    Ať si princezny užijí sníh, jsem moc ráda za děti, že je.
    V posledních letech se častěji a častěji bojím, že sníh bude jen vzpomínka na Ladovo obrázcích.
    Pa,
    Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnou neděli Mončo.
    U nás střídavě chumelenice a sluníčko.
    Raději si užívám tepla doma, začala jsem hubnout a jsem nějaká zimomřivá.
    Užijte si zbytek dne.Anička Brouky

    OdpovědětVymazat
  3. Moni čtu starší články u tebe a píšeš o běhání- sím v jakých botech chodíte ted běhat? já hledám bežecké do mokra, ale je taková nabídka, že se v tom ztrácím:) i v běžckém oblečení na ted chci zkusit běhat celoročně a ne jen když je sucho...děkuju...moc krásné fotky :) Káťa

    OdpovědětVymazat
  4. Tak u nás také sněží, no šněží, je to spíš chvilku chumelenice a za deset minut svítí sluníčko. Bohužel jsme skoro všichni nemocní, tak že si zimních radovánek moc neužíváme, snad to ještě stihnem. Hezkou neděli Aneta

    OdpovědětVymazat
  5. Hello, I feel myself at home in your blog. Thanks for that: Éva

    OdpovědětVymazat
  6. Hello, I feel myself at home in your blog. Thanks for that: Éva

    OdpovědětVymazat
  7. Jeee super.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný zbytek neděle! My bychom také byli vděční alespoň za ten poprašek, ale zatím nic :( Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Mončo ten poprašek udělal i tak radost, viď? A není ten váš tatínek truhlář když umí tak pracovat se dřevem? Není nad šikovnost, že :-) ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tom opravdu nemá truhlářské vzdělání:o)
      Je to asi jako s tím Dalimilem, jak se naučil housti:o)))))
      Jsem na něj pyšná, jak to mi všechny mé vize dokáže zhmotnit a i když to nemáme nikdy dokonalé, je to naše, dělané jak nejlépe vždy dovedeme a jsem za vše vděčná:o)
      M.

      Vymazat
  10. To běhání s manželem by se mi taky líbilo,jenže já bych běhala za- manželem.Fyzička je nulová a tolik mě to láká....Jenže synovy bude 6 let a ještě mám strach ho nechat doma.Jo a ty boty na ten běh by mě taky zajímaly,co kdybych už brzy vyběhla.Eva Rakovník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eví,
      když jsem začala s během já, myslím, že už může kdokoli:o))))
      Já mám úplně obyč letní sportovní boty. Tom toho naběhá více a po devíti letech běhání si poprvé koupil trailové boty, které vydrží větší nápor marastu a bláta, ale zatím v nich běhá měsíc, tak se necítí na to, aby doporučoval.
      Držím palce, M.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥