sobota 7. února 2015

Obrázků ...


... hodně. Rámečků málo.
Málo rámečků, kterým nechybí sklo.
Nouze vše vyřešila.
Obrázek jsem nalepila na zeď pomocí lepící hmoty, plastelíny a rámeček bez výplně jen dílo dorámoval:o)


Gumový připínáček
.... je můj veliký pomocník.
 Říkám mu  "žvýkačka", protože vypadá úplně stejně a nejednou se mi stalo, hádejte co:o))))))
 Tento gumový připínáček skvěle drží všechny druhy papírů, fotek
 a nezůstávají po něm žádné fleky.




A teď načerpat do přírody vitamín Dé.
Užijte si krásný den,


12 komentářů:

  1. Tak koukám,že máme stejný systém, opravdu neocenitelný pomocník☺Krásný den,u nás svítí slunce a užíváme si i sníh,pa Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
  2. Opatrně, po této "žvýkačce" zůstává na zdi mastný flíček. Nalepila jsem si na zeď fotku a když jsem ji chtěla sundat, zůstala tam skvrna :(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, mě se to ještě nestalo. Asi záleží na povrchu stěny a barvě???
      M

      Vymazat
    2. Asi ano, je to možné :) Ale vím, že když je dlouhou dobu nalepená na papíru, také tam pouští mastnotu:) Jinak obrázky moc pěkné! :) Janča ♥

      Vymazat
  3. Moniko, můžete prosím popsat, jaký máte typ pianina a jak jste s ním spokojeni? Váhám, zda dceru nechat hrát v ZUŠ na piano (a koupit digitální pianino, pokud by to povolili) nebo na klávesy? Nemáte zkušenost, srovnání? Moc Vám děkuji a zdravím, Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Martino, máme elektr. piano Yamaha. Jsem s ním naprosto spokojená, zvuk je úžasný a co je pro mě nejdůležitější ... poměr klaviatury je 1:1 s opravdovým pianem. Neměnila bych.
    Dceru jsem nechala chodit v ZUŠ na klasické piano, né klávesy, ty se mi z duše nelíbí.
    M.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den mohu se prosim zeptat jak se ta "žvýkačka" jmenuje oficiálne? Abych si v papírnictví nepřipadala hloupe ;-))

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké bydleníčko, milé a útulné, doufám že se mi poštěstí si také zařídit, to které máme teď, není zcela podle mých představ. Aneta

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, nádherné obrázky !!!!!! Máš moc šikovné holčičky ........ Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý večer také by mně zajímal název gumového připínáčku, nemůžu sehnat asi špatně hledám.Děkuji


    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥