úterý 10. února 2015

Pokojíček v nebesích ...



Terezka vás zve do svého nebeského království.
Tatínek mu provozně říká šmajchl kabinet:o)
Stále není hotovo.
Tom ještě uplete z paracordu zapínací síť a na jaře vytvoří mlynářské schůdky.
Zatím holky pod dohledem pouštíme nahoru po žebříku.
Na dřevěné podlaze jsou položeny staré matrace.
Dekorace na stěnách jsem vytvořila z bílé samolepící metrážové fólie.
Vystřihala jsem mraky a z jednoho tmavějšího okrového mráčku kapky deště, 
když už jsme v tom nebi :o)









Holky jsou v sedmém nebi.


Mějte krásný den a děkujeme za výškovou návštěvu.

18 komentářů:

  1. Líbí se mi lampička kytička, dá se někde sehnat?

    OdpovědětVymazat
  2. Lampicka je z Ikea.
    Moni, chtěla bych byt Vaši dcerou 👸
    Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá zašívárna, třeba se bude někdy hodit i rodičům :-))) Jste vy to šikulky na tom Kopečku :-D
    Krásný den, Radka

    OdpovědětVymazat
  4. No teda, na Kopečku tam to žije, úsměv a rozzářené oči holčiček jsou naprosto výmluvné - to je štěstí domova :o). Přeji Mončo krásné dny. Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, ani se nedivím, tohle je přece sen všech dětí, taková krásná zašívárna.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Moni, nechceš mě adoptovat :) ? Nádhera Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
  7. uplne zavidim ... krasny moc krasny :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moni,já chci u vás bydlet a mít tak deset let místo 64.PááááááááááááááááááAlena

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné. To by se mi také líbilo - už se tam vidím s kávou a dobrým čtivem. Popřípadě s malinovou pavlovou od Vás a hned jedu na návštěvu :-D

    Těším se na další články :-) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je super!
    www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Dokonalosť ♥ Raz by som chcela mať rodinu (vzťahy) ako vy :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravíme celý kopeček,my se také přidáváme k adopci,,já,má drahá polovička,syn a naše čivavka-je velmi hodná a čistotná a my snad také:)))"PS.také se přidáváme k holkám a zvedáme palce na horu,Tome,Moni jste šikulky......pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  13. Monika krásne ,prajem dievčatám nádherné lenošenie. Ale ja mám taký nepríjemný pocit - príde mi to trocha nebezpečné. Deti sa radi šantia a .... Príjemný večer Lenka.

    OdpovědětVymazat
  14. Moni,máte to nádherné....narazila jsem na Vás a nyní se k Vám chodím často dívat..Mějte se krásně..Soňa

    OdpovědětVymazat
  15. nádherný pokojíček v sedmém nebi! to je sen každého dítěte, jen málo kterému se splní!

    OdpovědětVymazat
  16. Bože, já chci taky. Fakt nádherný, holky budou mít na co vzpomínat až budou velký.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥