pondělí 16. února 2015

Pracovně-kreativní neděle ...


Tom zavrtal prkna u Bety v horním pokojíčku.
V IKEA jsme koupili  tu nejobyčejnější molitanovou matraci, staré už došly :o)
Zeleným Duluxem, který mi zbyl z malování pokojů jsem namalovala travičku. 
Stačí k tomu čtvrtka, ze které si vystříháte střapatou trávu, uchytíte lepíky na stěnu a molitanovým válečkem stačí přejet.
 Holky si pastelkami nakreslily do vysokohorské louky květiny a hádám, že s každou návštěvou bude květena přibývat :o)



Terezce tatínek dokončil poslední police na deskové hry
 a spoustu dalších nutných věcí.
"Ještě velkou postel, tatí."
A  pokoj pro slečnu bude hotov. 





Už jsem to tu kdysi psala, ale ptáte se mě na to:
Pod okny je pás sádrokartonu a protože se mi nelíbil, jak je uskočen od cihlové podezdívky, využila jsem ho prakticky.
Ještě před prvním malováním jsem celý pruh pod okny
 v obou pokojíčcích natřela třemi vrstvami magnetické barvy.
Magnetická barva je jen kovově šedá a můžete na ni natřít vaši barvu, kterou použijete ve zbytku pokoje. Ale pozor .....  v co nejtenčí vrstvě. 
Proto jsem použila Dulux, tam stačí jedna vrstva.
Ale na přichycení papírů nestačí obyčejné magnety, musíte sáhnout po silných 
neodymových  magnetech. 



Mějte dobrý start do nového týdne,

12 komentářů:

  1. Waw, červenááá a s bodkami!!! Tak to ma dostalo! Červenú farbu milujem, je plná energie a života. Mali sme na dome červeno-bielu spálňu, teraz na byte mám všetky steny biele. Máš nádherný dom...prajem veľa energie, nech neubúda

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, úplně všechno ;-) Vaše dcerky mají úžasné rodiče ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vaše princezny mají nádherné pokojíčky .... krásný den u nás se sluníčkem :))) , Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Červená zeď s puntíkama je fakt super:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůůů škoda že už mám dítka odrostlé :o)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím,tatínek je šikula)))paŠárka

    OdpovědětVymazat
  7. Pokojíček jako v nebi, to byl vždycky můj sen..hotový ráj a nádherná zašívárna..Moc hezké a praktické..já bych byla nadšená:o). Krásné dny.Inka

    OdpovědětVymazat
  8. Prostě nádhera, jste všichni moc šikovní. Hezký týden. Aneta

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, ty pokojíčky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné, holky mají štěstí, že mají tak tvořivé rodiče :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,krásna izbička....šikovní rodičia :) ... zaujal ma ten pás "magnetickej farby", ani som nevedela, že aj taká farba existuje :)
    Prosím, ak vieš, napíš mi číslo a typ tej červenej farby alebo aspoň názov, ja uvažujem dať takú do kuchyne. Ďakujem. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. magnetická barva je kovově šedá a přetírá se jakoukoli barvou. Je dražší.
      ta černá, kterou mám všude na tabulích není magnetická ani tabulová, ale dělá efekt tabule a je daleko levnější než tabulovka. Jméno Eternal za 169Kč/l

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥