pátek 27. února 2015

ticho ve slunci ...


Podívejte se na strom nebo na květinu.
Tiše ji vnímejte. 
Jak je tichá.
Jak hluboce je zakořeněná v bytí.
Dovolte přírodě, aby vás učila tichu.

Eckhart Tolle

Dnes jsem měla ten luxus si tyto emoce prožít.
Holky byly u kamarádky, já sama doma a sluníčko mě vytáhlo ven. 
Ven na kopec s výhledem do daleké krajiny.
Je fajn jen tak si sednout, nastavit tvář slunci a nechat myšlenky plynout.
Bylo nádherně.




V životě jsou tři věci, které se nikdy nevrátí:
čas, vyslovená slova 
a promarněné příležitosti.
V životě jsou tři věci, které by si neměl nikdy ztratit:
naději, trpělivost a čest.
V životě jsou tři věci, které tě mohou zabít:
zklamání, pýcha a závist.
V životě jsou tři věci, které mají nejvyšší hodnotu:
láska, přátelství a rodina.








A co děláte vy, když už se vám povede být sama a čas plyne jen pro vás?
Mějte krásný víkend a děkuji za návštěvu,

17 komentářů:

  1. Moje milá Moni, díky za procházku ven...moc jsi mě pohladila jí na duši...tolik se těším, až vyjdu z nemocnice ven a nadechnu se ze všech sil...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... a víš, že jsem tam na kopci myslela i na Tebe♥
      Věruško, moc Ti přeju, aby Tě sluníčko brzy pošimralo po tváři i reálně. A ono to brzy bude, neboj, zlatíčko.
      papa, M

      Vymazat
  2. Moniko zase tvoje nádherne fotky okolia, proste ich zbožňujem, dík. Na otázku čo robim ja, keď som sama?...:-)) dnes ešte polihujem s chrípkou ale poobede som robila pralinky keďže zajtra čakame návštevu. A to je asi to, keď niesom tiež v lese :-) jedno z mojích hobby samoty. Ahoj krásny víkend prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, ať je brzy dobře, žádné bacily Tě netrápí a užiješ si příště i les :o)
      Pa a krásný víkend, Monča

      Vymazat
  3. Jako vždy nádherné fotky, rozhodovala jsem se mezi zoom objektivem a 50tkou a definitivně jsem se rozhodla pro 50tku:) Opravdu krásné okolí:) je super mít takové chvilky pro sebe... u nás je bohužel stále zataženo poslední dobou, už by to chtělo nějaké to sluníčko;)

    OdpovědětVymazat
  4. sednu si na terasu a koukám na výhled. Krás.né fotky, Mončo, máte tam krásně

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím,máte u VÁS KRÁSNĚ,já ráda chodím po našem okolí se psy,,slovenský čuvač a čivava".Krásný víkend.pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Když už se naskytne chvilka samoty, jsem najednou rozpačitá, jak s ní naložit. Pořád se motám kolem dětí a práce, že na sebe nějak zapomínám... a když už se mohu věnovat sama sobě, najednou nevím, kde začít...

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, tvé příspěvky jsou vždy plné krásných fotek a moudrých slov...děkuji
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, já skoro nikdy nejsem sama a už po tom ani netoužím. V týdnu přicházím z práce mezi 17,00-18,00. O víkendu se chceme navzájem co nejvíc užít a věnujeme se dětem. V manželem vyrazíme sami za kulturou (na bál, do divadla) cca 5x do roka. Jediný relax je, že pročtu pár blogů, když manžel čte dětem nebo si s nimi vypráví než usnou. Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Opet nadherne fotky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Moniko, opět pohlazení po duši slovem i obrazem. Tento týden jsem pročítala všechny citáty tady na blogu. Hledám ten nej, jednoduchý a jedinečný...na své svatební oznámení :-)
    A poprosím Tě, a možná i vás ostatní kdo bude mít zájem, poradíš mi?
    Pište na mail: vankovamichaela@email.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Mončo nádherné momentky z přírody doprovázené krásnými citáty - je to pohlazení po duši. Já už mám děti dospělé a tak volných chvil si mohu dopřávat docela dost. Nejvíc šťastná jsem v lese, v horách, ale i na zahradě když mi vše kvete. Mám radost z každého hezkého dne. Dnes razíme na výlet s kamarády a i když nesvítí sluníčko - nevadí;-). Ála

    OdpovědětVymazat
  13. was für ein GLÜCK wir haben
    in einer so schönen GEGEND zu leben,,,,
    tolle BILDER,,,
    wünsche noch einen feinen ABEND
    liebe GRÜßE aus TIROL
    bis bald die BIRGIT

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotky :-) Když nemůžu ven, nebo ve dny, kdy zrovna úplně nesvítí sluníčko, tak se chodím nabíjet na blogy jako je ten váš :-) Hezký zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
  15. Och úplne súhlasím! :) My bývame v meste a každý štvrtok už mám abstinenčné príznaky po prírode a ticho a možnosti len tak si v tom všetkom sedieť... :) Našťastie som posledné víkendy prežívala v tomto smere podobné blaho ako Ty... Takže moc rozumiem a nech máš takých chvíľ čo najviac! :)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥